1.

39 3 2
                                    

Ahoj,jsem jen další obyčejná holka,jmenuji se Tessa,a poslední dobou nedělám nic jiného, než že se snažím shifnout se do Bradavic.
Je to opravdu můj největší sen a doufám že se mi to jednou podaří.
Shiftuji se už přesně 1 rok a 19 dní,dnes mi přijde, že je výjimečný den a opravdu to zvládnu,a splní se mi sen.

Pondělí,384 den shiftingu.
,,Tesso,pojď dolů na večeři"
Zakřičela máma na Tessu,
,,Už jdu mami!!" Tessa si na sebe vzala mikinu a šla dolů.
,,Co je k večeri mami?"
Ptá se Tessa. ,, Smažák" odpovídá mamka, Tessa si sedla ke stolu, poté její mamka a řekli si navzájem ,, dobrou chuť" .
Tessa se ale jen dívala do země a jídla se ani nedotkla.
,,Copak se děje, Tess?" Zeptala se maminka. ,,Nic zvláštního,jako vždycky se jen tvářím smutně protože nevím jestli se dokážu konečně shiftnout, už několikrát jsem přemýšlela že s tím skončím a že to nemá cenu,ale tak strašně moc je chci vidět a obejmout je.,, Odpověděla Tessa.
"Zvládneš to, věřím ti.,,
Toto maminka říká pokaždé, ale zatím se to nepodařilo.
,,Tak já jdu nahoru, jídlo mi dej do lednice,pak si ho ohřeju, děkuji. " Řekla Tess a šla do svého pokoje.
Tam si vytáhla svůj notebook ,na YouTube pustila meditační hudbu a šla meditovat, aby se jí lépe shiftovalo, prostě každodenní večerní rutina.
Po 10 minutách meditování si šla už po 384 číst svůj script,dala ho pod polštář a jelikož už neměla chuť k jídlu, začla dělat to,co každý večer,tedy lehla si do shiftovací pozice a začla počítat do 100.
,, Osmdesát devět devades-"
A v tom ucítila,jak ji začalo brnět celé tělo, poté přestala vše cítit a přišlo ji, že padá. Začala tedy znovu počítat.
,, Devadesát, devadesát jedna, devadesát dva, devadesát tři,, a v tom nastalo naprosté ticho,najednou otevřela oči a ocitla se v obyčejném pokoji pro žáky ve škole v Bradavicích.
Nedokázala ani pomalu dýchat z toho obrovského šoku,po 5 minutách rozdýchávaní a rozhlížení po místnosti konečně vstala ze své postele, otevřela dveře od pokoje a viděla jen dlouhou chodbu kde bylo několik dveří, tedy pokoje žáků.
Bylo šero a i přesto, že po chodbě bylo rozsvícených pár světel,tak Tessa pořádně neviděla na cestu, když se procházela po chodbě zadívala se na krásný strop který viděla jen ve videích na YouTube,a teď ho vidí na vlastní oči,v tom do někoho vrazila, vůbec neviděla kdo to je protože upadla na zem a zamotala se jí hlava, takže viděla úplné šero,v tom ji osoba do které vrazila podala ruku,aby Tess pomohla vstát.

Tak tohle je první kapitola nového příběhu,tak co, líbilo se vám to? A kdo myslíte že je ta osoba do které Tess vrazila?tipněte si do komentářů! Pokud chcete pokračování tak to také napište prosím 💗 luv yall doufám že se všichni máte skvělé a pro ty co se shiftujou a toto čtou posílám pozitivní energii a motivaci,ať se vám brzo podaří se shiftnout <3!! Zatím byee

Neprozraď mé tajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat