Vampire Hunter A Y/n Vampire @R1y2s2y1

28 1 0
                                    

Y/n pov

Běžela jsi lesem. Zrovna jsi dokončila své krmení a vracela jsi se do svého domu, ale našel tě nějaký lovec. Měla jsi štěstí, že ti neviděl do obličeje, protože by tě mohl jednoduše objevit.

V obýváku jsi se vydýchala a okamžitě se běžela převléct a udělala sis i francouzské copánky.

Nenapadlo tě nic lepšího, než si dojít zacvičit do města. Sbalila sis flašku s pitím, ručník a oblečení na cvičení, nasedla do auta a poslouchala svou oblíbenou písničku. Začala sis i zpívat a když píseň skončila, už jsi stála před fitkem.

-

Tak po deseti minutách cvičení jsi ucítila známý pach. Ten lovec!

Nemohla si jen tak začít utíkat a taky jsi doufala, že tě nepozná a pokračovala jsi v přitahování.

Co by se ti tak, ale nemohlo stát ten lovec, ten opravdu sexy a pohledný lovec šel přímo k tobě.


Lovec pov

Stála tam nějaká dívka, byla překrásná, ale byla upírka. V jejich očích se leskla rudá a její pleť se až příliš třpytila.

,,Dobrý den slečno, můžete jít prosím za mnou" přišel jsem k ní a zatáhnul jí za zápěstí.

Dovedl jsem jí až do šaten a zamkl dveře.

,,Vím že jsi upír!" řekl jsem a vytáhl dřevěný kolík.


Y/n pov

Věděl to. Začala jsi panikařit a doufala, že nepozná, že se tak trochu bojíš.

Pomalu jsi se mu snažila vzít kolík a u toho na něj mluvila.

,,Ale nejsi mi to ty takový sexy lovec... Co kdybychom si nejdříve užili, než se mě pokusíš zabít. Víš sex s upírem je to nejlepší co může smrtelník zažít můžeme se sejít. Třeba na rohu Easten street dnes v sedm večer" snažila jsi se být přitažlivá a fungovalo to. Lovec byl až moc okouzlení tvým šarmem.

Sebrala jsi mu kolík, odemkla, rychle našla své věci a utekla pryč.

Doma jsi lehla na postel a přemýšlela, co se ti stalo a došla jsi k nespokojivému názoru. Nejen že jsi okouzlila lovce, ale i on tebe a nemohla sis odpustit říct, že by jsi ho chtěla pro sebe, ale nemůžeš. Upír se nesmí vídat s lidmi a navíc proč by tě chtěl lovec upírů.


Vánoční Kalendář |2021| CzKde žijí příběhy. Začni objevovat