,,Tak mluv." vyzval mě odhodlaně Loki. Ach. Tak namyšlený. Pomyslela jsem si. Pomalu jsem ho začala obcházet. ,,Jak všichni jistě víme. Tvoje duše je zkažená a provinilá temnotou jako ten nejčernější úhel. A já ti chci dát druhou šanci Loki, aby ses očistil, zachránil se." odvětila jsem. ,,A co když se mi to líbí ?" usmál se. ,,Tak zemřeš ! I duše má své jisté hranice. Temnota... však žádné." ,,Proč bys mi vlastně měla pomáhat ? Umím se o sebe postarat sám. Čeho jsi bohyně ?!" Ty jsi tak...cinycký. Promnula jsem si spánky. ,,Cítím to jako svou povinost, protože nikdo si nezaslouží být pohlcený temnotou." Položila jsem mu ruku na srdce. ,,Když nahlédnu na povrch do tvého srdce vidím v něm smutek, zlobu, nenávist i temnotu, ale když se podívám o něco hlouběji, vidím světlo, které pomalu zkomírá. A kde beru právo ti pomoct ?" ,,Nemáš žádné právo !" vykřikl. ,,Myslíš ? Tak proč právě mulvíš s bohyní života a smrti ?" Loki se zarazil. ,, Ano, přesně tak. Moje nabídka je lehká. Když dokážeš aby se do tebe zamilovala jaká koliv duše, a brala tě i s těmi svými nedostatky, nechám tě žít a dokonce ti splním i jedno malé přání." ,,A když to nedokážu ?" ,,Upadneš v zapomění, a tvoje duše... bude...navždy... má. Nechám ti pár dní na rozmyšlenou. Zatím se můžeš porozhlédnout po mém paláci. Tvůj pokoj je v západním křídle, najdeš ho sám. A o osatní se neboj... zastavila jsem čas." dodala jsem povrchně a zmizela jsem.
----------------------------------------------
,,Co si ta ženská o sobě vůbec myslí. Takhle mi rozkazovat a ještě mi dávat takovéhle nabídky." Byl jsem rozčílený. ,,A ještě mi řekne, že je bohyně života a smrti." Chodil jsem po paláci a všechno si prohlížel. Na nic jsem nemyslel, jen jak se z toho dostat. Narazil jsem na veliké dveřé, které mě hned zaujaly.
ČTEŠ
Tanaris - Bohyně života a smrti //ff//
FanficMé jméno je Tanaris. Jako jediná se starám v celém vesmíru o život už od počátku věků. Jednou jsem se rozhodla hrát jednu nebezpečnou hru podle svých pravidel a to jenom kvůli němu... Chtěla jsem se mu pomstít za všechno co udělal. Zjistila jsem vša...