2.

30 2 4
                                    

Tessa chytla za ruku osobu do které omylem vrazila, a podívala se kdo to je, když zjistila že před ní stojí Draco Malfoy,myslela, že na místě omdlí.
,,O-omlouvám j-já jsem vůbec neviděla na cestu!" Řekla Tessa.
,, Nemusíš se omlouvat, hlavně že jsme oba v pořádku,kdo vůbec jsi? Ještě jsem tě tu neviděl. " povídá Draco.
Tessa věděla, že si do scriptu napsala že jim může říct že je odjinud a nic se nestane,ale i přesto Dracovi nic neřekla o tom, odkud je, protože by na to bylo moc brzo.
,,U-um já už musím jít. "
Řekla Tessa a utíkala zpátky do svého pokoje.
Když už bylo ráno a Tessa se probudila, otevřela svou skříň kde už měla uniformu a pár oblečení o které si napsala do scriptu.
Oblékla se tedy do uniformy,pak otevřela šuplík od skříňky a podívala se na zaprášený papír na kterém byl rozvrh hodin.
Šla tedy na hodiny, první byla astronomie, druhá byla historie magie,a třetí létání,v první a druhé hodině se nic zajímavého nedělo,ale ve třetí hodině,tedy na hodině létání už si Tessa nebyla tak jistá že to zvládne, hodně se bála, porozhlédla se kolem a uviděla Draca, nenápadně běžela za ním a řekla mu, že na koštěti bude létat poprvé a hodně se bojí.
,,Zkus se nejdřív dívat na ostatní,pak mi řekni jestli jsi připravená nebo to mám jít říct někomu dospělému."
Odpověděl Draco a Tessa tedy počkala na to až ostatní začnou,ale v tom uslyšela své jméno,tedy ona byla první která měla létat, začalo se jí klepat celé tělo, a pomalu si stoupla před ostatní žáky a sedala si na koště, když v tom draco sputil: ,, Omlouvám se že vyrušuji,ale ona bude létat na koštěti poprvé,mohli by jste to radši vynechat,a po škole bych jí mohl pomoct a trénovat jí?"
Draco dostal svolení,a Tessa se jen usmála.
Po škole šla do svého pokoje a v tom někdo zaťukal na dveře,Tessa se hrozně vylekala a zakřičela
,,KDO JE TAM?!"
Ta osoba otevřela dveře,a už tam stál Draco, který se jen smál když viděl vyděšenou Tessu.
,,Tak jsem tady abych tě šel trénovat na létání na koštěti"
Řekl Draco
,,Jak víš kde mám pokoj?!"
Zeptala se Tessa.
,,Byl jsem v ředitelně,tam mi to řekli" Draco se jen pousmál a Tessa si oddechla.
,, Už mi tedy řekneš kdy jsi sem přišla a odkud jsi? Teď když tě budu trénovat 5 dní v týdnu, měli by jsme se seznámit."
Řekl Draco.
,,No,je to hodně složité a docela se bojím to někomu říct,,
Řekla Tessa se smutným výrazem a sklopenou hlavou.
Draco k ní přišel a řekl
,, Proč by jsi se měla bát? Pocházíš snad z nějakého špatného místa? Já to nikomu neřeknu."
Tessa se podívala s nejistým výrazem na Draca.
,,Nejsem si jistá,ale dobrá, řeknu ti tedy celý můj příběh. "
Po 20 minutách vypravování se na ní jen draco podíval s udiveným výrazem.
,,Ale prosím, neprozraď mé tajemství."
Řekla Tessa.
,,Neboj se, když si to nepřeješ nikomu to neřeknu."
Řekl Draco.
Pak tedy šly aby ji Draco mohl trénovat létat na koštěti,Tessa se tedy hodně bála,ale přeci jenom to zvládala perfektně na to, že to byl její první pokus,pak už jen šly zpátky do pokojů, když Tessa přišla,zabalila se do deky a přemýšlela,jestli Draco říká pravdu,a vážně to nikomu neprozradí,pak už jen šla spát.

Taak tohle je druhá kapitola mého příběhu,jak se vám to líbilo? Mysleli jste si správně že ta osoba do které vrazila je Draco Malfoy? Budu hrozně ráda když tenhle příběh někomu pošlete,nebo ho někde sdilíte,abych věděla že je tu někdo koho tento příběh baví a chce další kapitolu<3
Luv yall, zatiiim byeee<333
 

Update: Ahoj,omouvam se ze nepisu dal, ale nebavi me psat kdyz vim ze o to neni zajem, takze jestli je tu nekdo kdo chce pokracovani tak to prosim napiste do komentaru dekuji<3

Neprozraď mé tajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat