კლასელების ტიპები

31 2 6
                                    

ჩემი კლასელები და მათი თვისებები:
1. ბარბარე ახობაძე: პოტერჰედი (me too), ვოთპედერი. ყველაზე საყვარელი.
2. იოსებ გოგოჩაშვილი: ახლა არავინ იცის სად გაქრა, მაგრამ ისე ძაან ცელქია. ყველა ჩატს აწერს: best noobs ever.
3. მარიამ გორდაშვილი: უკომენტაროდ...
ნეიტრალური.
4. ისე, მე ვარ მაგრამ არ შეიმჩნიოთ. მარიამ დილებაშვილი: ეგეც კარგი და საყვარელი გოგონააა.
5. ელენე ძამაშვილი: ჩემი BFF. მისი საფირმო ფრაზა: რა გეშველება შე უბედურო! 🤣
6. მარიამ თურქიშვილი: საუკეთესო მეგობარი. საყვარელი და ლამაზი გოგო.
7. ელენე ფურცელაძე: ჩემი მეგობარი. ძალიან ხშირად ითხოვს გადაწერას.
8. გიორგი მათიაშვილი: მგონი დედამიწაზე ერთადერთია, ვისაც კიდევ სჯერა დინოზავრების.
9. მათე მათიაშვილი: ხან ვჩხუბობთ, ხან ვრიგდებით, ოღონდ ორი წამით.
10. ლაშა ნაირაშვილი: პირადად მე, ძალიან მწუხებს შეკითხვებით და როცა წიგნის წაკითხვა ეზარება, მე მეკითხება რა მოხდაო.
11. ელენე შოშიაშვილი: ????????  ისე, თქვა ბიჭური რაღაცეები მომწონსო და არ ვიცით რა იგულისხმა.
12. მერი მარკოზაშვილი: ვერ გავიგეთ მერი ჰქვია, თუ მარი. ძალიან თბილი გოგო.
13. მარიამ სალთხუციშვილი: კარგად არც კი ვიცნობ. რავიცი...
14. ქეთი გვარაძე: იგივე იზუმი მიამურა, წარსულში ჰიმიკო ტოგა. ანიმეშნიკი.
15. ელენე კახაბრიშვილი: მხატვარი და ყოფილი ქეიპოპერი. გაკვეთილებზე სულ ხატავს.
16. დათო კახაბრიშვილი: უყვარს ჩხირკედელაობა. მერხზე და ხელებზე იწერს რაღაც გაურკვეველ, ჩინურ წარწერებს.
17. დაჩი შპეტიშვილი: გეიმერი, PUPG mobile. გაკვეთილზე სულ ტელეფონშია.
18. ლაშა შპეტიშვილი: ყოველდღე: ვაა! კიდევ ახალი ბრაულერი ავიღე! ანუ, brawl stars-ს თამაშობს.
19. გიორგი ჩიტრეკაშვილი: ესეც არ ვიცი...
20. მარიამ შოშიაშვილი: ახალი მოსწავლე. უბრალოდ, კარგი გოგო.
21. ლიზი მჭედლიშვილი: არის უამრავი ადამიანის მეგობარი.
22. საბა შიოლაშვილი: კლასის მასხარა და ლაქლაქა.
23. ზურა ჯაღათაშვილი: მან სათამაშო გველი მოიტანა და მთელი სკოლა შეაშინა.
24. მოიცა, არა დამავიწყდა? ოხ, ეს ბოლო სულ მავიწყდება ხოლმე ვინაა! აი, ეს ხომ მე ვარ! მე: არავინ. მთხრობელი. აი, ვინ!

          This is my crazy classroom!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 09, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My crazy class 👉Where stories live. Discover now