Mun pitäis lukee äikän ja enkun kokeisiin, jotka on huomenna. Silti sen sijaan kirjotan tätä :)
Fred
"Vihdoin se on ohi" Colin huokaisi pitkästyneesti. "Et taida tykätä muodonmuutoksista" Virnistin hänelle. "No en ja kaiken lisäksi en malttanut odottaa, että pääsisimme lukemaan niitä kirjeitä" Colin vastasi. He menivät Rohkelikon torniin missä he tapasivat ekana Alicen. "Lav, tiedätkö missä Ginny on, hän ei ollut muodonmuutostunnilla enkä löydä häntä mistään" Alice kysyi huolestuneena. "Sori Alice, mutta en tiedä, en ole nähnyt häntä eilisen jälkee ollenkaan" Lavender vastasi hänelle. Sen jälkeen Alice oli kadonnut tyttöjen makuusaliin. "Kiva lempinimi Lav" Colin härnäsi. "Sinulle ei tee hyvää selvästikään Fredin seura" Lavender mutisi vastaukseksi. "Hei tuo oli loukkausta" Huudahdin hänelle.
Olimme saanet luettua kirjeitämme. Itse olin saanut Ronilta ja Ginnyltä, Georgelta, äidiltäni ja isältäni, Angelinalta ja Katielta ja Percyltä. Lavender oli saanut vanhemmiltaan, Parvatilta ja Padmalta, jopa Hermionelta. Colin taas oli saanut veljeltään Dennikseltä, vanhemmiltaan, joiltain ystäviltään ja Harrylta. "No, saitko Angelinalta kirjeen" Colin härnäsi puolestaan nyt minua. "Joo mutta se on yhteinen Katien kanssa" vastasin hänelle. "Minä sain Hermionelta" Lavender sanoi yllättyneenä. "Minä sain sain Harrylta" Colin virnisti. Lavender katsoi minua vihaisella katseella. Ihan kuin se olisi minun vikani, jos Colin on pikkaisen muuttunut. "Haluaisin kotiin" Lavender mutisi ikävöiden. "Et ole ainut" vastasimme samaan ääneen. Olimme olleet lukemassa kirjeitä poikien makuusalissa, kun ovi levähti auki ja Sirius astui sisään. "Näin juuri kun James ja Lily pussailivat muotokuvan ulkopuolella" Sirius huudahti Remukselle ja Peterille, jotka olivat olleet huoneessa.
"Tuota en kyllä usko" Lavender mutisi. "Ai hei Lavender ja se on kyllä täysin totta!" Sirius sanoi. Siinä samassa James astui sisään poikien makuusaliin. "Mitä" James kysyi kun näki, että kaikki tuijottivat häntä. "Onnittelut rakas sarvihaara onnistuit monen vuoden jälkeen vihdoin taivuttelemaan Lilyn pussaamaan sinua" Sirius vastasi. "Että mitä" James älähti yllättyneenä. "Minä olen ollut huispauskentällä koko ajan en ole pussailut Lilyä, joten mitä hittoa sinä pelleilet Anturajalka" James jatkoi. "Sirius tuli tänne ehkä sinua puoli tuntia aiemmin ja sanoi että oli nähnyt sinun ja Lilyn pussailevan muotokuva ulkopuolella" Remus vastasi Siriuksen puolesta. "Jäin pidemmäksi aikaa Huispauskentälle kuin Sirius ja en edes nähnyt Lilyä matkalla tänne" James sanoi vastaukseksi. "Keitä he sitten olivat" Sirius kysyi. "Joku on varmaan käyttänyt monijuomilientä kiusakseen" Colin tuhahti. Kelmit tuijottivat häntä hetken aikaa. "Lavender, voitko kysyä missä Lily on ollut viimeiset kaksi tuntia" James pyysi. "Okei" Lavender vastasi ja katosi tyttöjen makuusaliin.
Lavender
"Lily tää saattaa kuulostaa oudolta, mutta missä olet ollut viimeiset kaksi tuntia" kysyin Lilyltä heti päästyään ovesta sisään. "Kirjastossa tekemässä läksyjä, kuinka niin?" Lily vastasi. "Oletko nähnyt Jamesia sen aikana" Tivasin häneltä. "Öö en eikä edes kiinnostaisi" Lily tuhahti. "Miksi muuten kysyt" Alice kysyi. "Siksi että Sirius väitti aika äsken nähneensä Lilyn ja Jamesin pussailevan muotokuvan edessä. James sanoi jo ettei ole pussannut Lilyä" sanoin. "ETTÄ MITÄ SIRIUS NÄKI" Lily huusi. Arvasin hänen reaktionsa, ajattelin. "Mutta jos Lily tai James ei ole pussannut toista niin Kuka se on ollut" Marlene ihmetteli. "Sitä kelmit, Colin ja Fred jäivät miettimään" Vastasin.
Seuraavan päivän koko aamun aikana juttelimme vain Siriuksen näkemisestä, onnistuin jopa saamaan Lilyn Kelmien luo. "Hiljaisuutta salissa! Olen pahoillani, mutta saimme tänään tiedon että Ginny Prewett on löytynyt kuolleena Tylyahosta. Emme tiedä miten hän on sinne joutunut, joten jos joku tietää edes jotakin niin kannattaa tulla kertomaan minulle siitä mahdollisimman pian" Dumbledore ilmoitti koko koululle aamiaisella. Vilkaisin Alicea, hän näytti siltä että räjähtäisi ihan kohta. "Mistä vetoa että se oli serkkuni Bellatrix" Sirius mutisi. "Alice, oletko Okei?" Kysyin varovasti välittämättä Siriuksesta. "Taidan jättää tämän päivän tunnit väliin" Alice vastasi minulle ja lähti pois suuresta salista. "Menen hänen peräänsä" Sanoin ja lähdin myös. Hän oli kuitenkin tässä ajassa paras kaverini.
Alice
Juoksin Rohkelikon torniin mahdollisimman nopeasti.Kun saavuin tyttöjen makuusaliin romahdin vain sängylleni itkemään. Ginny ei kerennyt olla Tylypahkassa edes kahta kuukautta. "Alice Saanko tulla vai haluatko olla yksin" Kuulin Lavenderin sanovan tyttöjen makuusalin ovelta. "Saat tulla sisään" vastasin hänelle hetken mietinnän jälkeen. "Olen pahoillani mitä Ginnylle tapahtui" Lavender sanoi ja halasi minua.
Lily
"Tuleekohan Lav ja Alice lounaalle tai iltapäivän tunneille" Marlene huokaisi. "En usko" Remus sanoi hänelle. Remus vietti aikaa aika usein meidän seurassamme, joka ei haitannut, hän oli kiva ja ymmärtäväinen toisin kuin muut kelmit. "Herätys Lils" Mary härnäsi. "Missä sun ajatukset käy? Kenties Jamesissa" Remus virnisti. Katsoin häntä murhaavalla katseella. "Okei lopetan" Remus huokaisi. Hymyilin hänelle. "Tiedättekö te Miksi Lav, Colin ja Fred olevat jotenkin outoja, varsinkin Colin ja Fred" Remus kysyi. "Tiedämme mutta olemme luvanneet Laville, että emme kerro sitä kenellekään, edes teille kelmeille" Marlene vastasi. Sitten saavuimme jo suureen saliin. Söimme ja juttelimme kaikenlaista. "Remus sinun pitäisi hankkia tyttöystävä" Mary sanoi yhtäkkiä. Katsoin Remusta, joka meinasi tukehtua ruokaansa. "Kannatan" kuului takanani Lavenderin ääni. Hän oli saanut kuljetettua Alicen lounaalle. "Alice olen pahoillani puolestasi" Remus sanoi hiljaa. "Kiitos" Alice vastasi. Saimme syötyä ja Olimme matkalla Rohkelikon tupaan. Remus oli jäänyt muiden Kelmien luo, joten juttelimme tyttöjen asioita. Sitten näimme muotokuvan edessä melkein kuin peilikuvani. Tyttö itki. "Miksi itket" Lavender kysyi varovasti.
Oon pahoillani että Ginny Prewett kuoli, mutta keksin hyvän juonen käänteen jossa se ei vois olla elossa. Mutta kenen veikkaatte olevan tuo itkevä tyttö ja ne jotka olivat "James ja Lily"
Sanat: 844
ESTÁS LEYENDO
Tunarointia Menneisyydessä || Marauders/Harry Potter Fanfict
FanficTässä Fanfictissä Fred Weasley, Lavender Brown ja Colin Creevey seikkailevat menneisyydessä, Kelmien Kouluajoissa. !!En omista yhtäkään hahmoa. Kaikki hahmot kuuluvat JK.Rowlingille!! Idean sain suomalaisesta Fanfictissä ( En nyt muista sen nimeä...