Hoş geldiniz 🌸
Elimdeki hırkaya bir kez daha baktım. Burnuma götürüp o güzel kokuyu içime çektim. Koliye koymak istemiyordum. Bir hırkadan bir şey olmaz diye düşünerek dolaba geri koydum.
Ayağımın dibindeki fazla ağır olmayan koliyi alarak yatak odamdan çıktım. Koliyi de kapının önüne koyduktan sonra geriye sadece Altay'ı aramak kalıyordu.
Şu an yapabileceğimi düşünmüyordum. Ya da sadece içimden gelmiyordu. Belki de ani kararlar veriyordum. En iyisini zaman gösterecek galiba.
Salona gidip oturdum. Sadece oturdum. Ne televizyonu açtım ne de telefonumla uğraştım. Sadece oturdum ve ileriye baktım.
Aklımdan neler geçtiğini bende bilmiyordum. Saniyede 10 düşünce aklıma geliyor olabilir. Ama tam anlamıyla hiçbirine kafa yormuyordum.
Kafa karışıklığı berbat bir şey. Hele net olmayı seven birisi için.
Kaç dakika -ya da belki de saat- öyle kaldığımı bilmeden yatak odama geri döndüm.
Bıraktığın telefonumu elime aldım. Altay'ı aramak için. Dakikalarca önce niye aramadığımı bilmiyorum. Çok bir şey değişmemişti aslında.
Ama neyse her şeyi sorgulamaya gerek yok.
Ekrana düşen maçkolik bildirimlerden bugün Fener'in maçı olduğunu hatırladım.
Sanırım onu aramak için doğru bir zaman değildi. En azından maç bitene kadar.🌸
Biraz kısa oldu sanırım. Ama hazır lafını açmışken atmak istedim.
Umarım çok güzel bir kitap olur.
guulusuguzell seni seviyorum 🤍