𝙴𝚜𝚝𝚎 𝚌𝚊𝚙𝚒𝚝𝚞𝚕𝚘 𝚜𝚎 𝚝𝚒𝚝𝚞𝚕𝚊:꧁ 𝕒𝕞𝕠𝕣 𝕪 𝕣𝕦𝕞𝕠𝕣𝕖𝕤 ꧂
ʏᴀ ʜᴀʙɪᴀ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀᴅᴏ ʟᴀ ɴᴏᴛᴀ ᴅᴇʟ ᴄᴏɴᴇᴊᴏ ʀᴏᴊᴏ, sᴏʟᴏ ǫᴜᴇᴅᴀʙᴀ ᴜɴ ᴇɴᴛʀᴇᴠɪsᴛᴀᴅᴏ.
-- ʙɪᴇɴ, ᴀʜᴏʀᴀ ᴘᴀsᴀʀᴇᴍᴏs ᴄᴏɴ ᴇʟ ᴇɴᴛʀᴇᴠɪsᴛᴀᴅᴏ... ᴜʜ, ᴊᴜᴀɴɪɴ! Y ᴇʟ ᴇɴᴛʀᴇᴠɪsᴛᴀᴅᴏ? --ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ ᴇʟ ᴄᴏɴᴅᴜᴄᴛᴏʀ ᴄᴏɴғᴜɴᴅɪᴅᴏ.
-- ɴᴏ ʜᴀʏ ᴛᴜʟɪᴏ, ᴇsᴛᴜᴠɪᴍᴏs ʙᴜsᴄᴀɴᴅᴏ ʏ ʏᴀ ᴇɴᴛʀᴇᴠɪsᴛᴀᴍᴏs ᴀ ᴄᴀsɪ ᴛᴏᴅᴏs... --ᴇxᴘʟɪᴄᴏ ᴇʟ ᴀʟʙɪɴᴏ ɴᴇʀᴠɪᴏsᴏ.
-- ᴘᴇʀᴏ, ᴄᴏᴍᴏ ᴇs ᴇsᴏ ᴘᴏsɪʙʟᴇ? --ᴅɪᴊᴏ ᴇɴᴏᴊᴀᴅᴏ ᴇʟ ᴄʜɪᴍᴘᴀɴᴄᴇ.
-- ʏᴏ.. ɴᴏ ʟᴏ sᴇ, sɪ ᴛᴀɴ sᴏʟᴏ ᴇsᴛᴜᴠɪᴇʀᴀ ᴍɪᴄʜᴀᴇʟ ᴘᴀʀᴀ ᴀʏᴜᴅᴀʀ...
ᴇɴ ᴇsᴏ, sᴜᴇɴᴀ ᴇʟ ᴛᴇʟᴇғᴏɴᴏ ᴅᴇ ᴛᴜʟɪᴏ.
-- ᴜᴍ, ᴘᴏɴ ᴄᴜᴀʟǫᴜɪᴇʀ ɴᴏᴛᴀ, ʏᴏ ʀᴇsᴘᴏɴᴅᴇʀᴇ ᴜɴᴀ ʟʟᴀᴍᴀᴅᴀ! --ᴅɪᴊᴏ ᴛᴜʟɪᴏ, ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴍɪʀᴀʀ ᴀ ʟᴀ ᴄᴀᴍᴀʀᴀ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs sᴀᴄᴀʙᴀ sᴜ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ.
ᴊᴜᴀɴɪɴ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴏɴᴇ ᴜɴᴀ ɴᴏᴛᴀ ᴅᴇ ᴍᴀʀɪᴏ ʜᴜɢᴏ.
-- ᴀʟᴏ? Sɪ, sᴏʏ ᴛᴜʟɪᴏ ᴛʀɪᴠɪɴ̃ᴏ, ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ʟᴏ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀ?....
ᴇɴ ᴏᴛʀᴀ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴇʟ ᴇsᴛᴜᴅɪᴏ
ʜᴀʙɪᴀ ᴜɴ ᴄᴏɴᴇᴊᴏ ʀᴏᴊᴏ ғᴜᴍᴀɴᴅᴏ ᴇɴ ʟᴀ ᴀᴢᴏᴛᴇᴀ, ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ ᴇɴ ᴄᴜᴀʟǫᴜɪᴇʀ ᴇsᴛᴜᴘɪᴅᴇᴢ ǫᴜᴇ sᴇ ʟᴇ ᴠᴇɴɢᴀ ᴀ ʟᴀ ᴍᴇɴᴛᴇ, ᴇɴ ᴇsᴏ sᴇ ʟᴇ ᴘᴀsᴀ ʟᴀ ɪᴍᴀɢᴇɴ ᴅᴇʟ ᴄʜɪᴍᴘᴀɴᴄᴇ, sɪɴ ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴍɪsᴍᴏ ɴᴏᴛᴀʀᴀ ʏᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ sᴏɴʀɪᴇɴᴅᴏ.
-- ᴛᴜʟɪᴏ ᴛʀɪᴠɪɴ̃ᴏ, ᴜɴ ᴍɪʟʟᴏɴᴀʀɪᴏ ɴᴀʀᴄɪsɪsᴛᴀ, ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ɪᴅɪᴏᴛᴀ.. Pᴇʀᴏ ɢᴜᴀᴘᴏ, ᴄᴏǫᴜᴇᴛᴏ, ᴄᴏɴ ᴜɴ ʙᴜᴇɴ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ... --ᴅᴇᴄɪᴀ ᴇʟ ᴄᴏɴᴇᴊᴏ ᴘᴏᴄᴏ ᴀ ᴘᴏᴄᴏ ᴇᴍʙᴏʙᴀɴᴅᴏsᴇ.
ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ ʀᴇᴄᴀʟᴄᴜʟᴀʀ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴅɪᴊᴏ, sᴇ ᴀʜᴏɢᴏ ᴄᴏɴ ᴇʟ ʜᴜᴍᴏ ᴅᴇʟ ᴄɪɢᴀʀʀɪʟʟᴏ, ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴛɪʀᴀʀʟᴏ ᴀʟ ᴀɪʀᴇ ʏ ᴠᴇʀ ᴄᴏᴍᴏ ᴄᴀɪᴀ ᴅᴇsᴅᴇ sᴜ ᴀʟᴛᴜʀᴀ ʜᴀsᴛᴀ ᴇʟ ғɪɴᴀʟ ᴅᴇʟ ᴇᴅɪғɪᴄɪᴏ.
sᴇ ᴘᴜsᴏ ᴜɴᴀ ᴍᴀɴᴏ ᴇɴ ʟᴀ ʙᴏᴄᴀ ʏ ʟᴀ ᴏᴛʀᴀ ᴇɴ sᴜ ᴄɪɴᴛᴜʀᴀ, ᴛᴇɴɪᴀ ʟᴀ ᴄᴀʀᴀ ᴘʀᴏᴄᴇsᴀɴᴅᴏ ᴀᴜɴ ʟᴏ ǫᴜᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴅɪᴄʜᴏ.
-- ᴇsᴛᴏʏ ʟᴏᴄᴏ ᴘᴏʀ ᴇsᴇ ɪᴅɪᴏᴛᴀ? --ᴘᴇɴsᴏ ᴇʟ ᴄᴏɴᴇᴊᴏ. --ɴᴀʜ, sᴇɢᴜʀᴏ ᴇsᴛᴏʏ ᴅɪᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴄᴜᴀʟǫᴜɪᴇʀ ᴄᴏsᴀ... ᴠᴇʀᴅᴀᴅ? --Yᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇɴᴛʀᴀɴᴅᴏ ᴇɴ ᴅᴜᴅᴀ.
ESTÁS LEYENDO
𝕄𝕚 𝕎𝕖𝕠𝕟 || 𝐭𝐮𝐝𝐨𝐪𝐮𝐞 || _nadie1mportante_ PAUSADO
Fanfic𝚚𝚞𝚛 𝚑𝚞𝚋𝚒𝚎𝚛𝚊 𝚙𝚊𝚜𝚊𝚍𝚘 si el periodista estrella y... un "GRAN" conductor, hubieran estado juntos? Bueno, eso lo sabran en este fic... (tremenda descripcion, no?)