Emily Grey , nu doar un nume (Concurs)

429 20 9
                                    

Astazi este din ce in ce mai greu ca bietele pagini ale cartilor sa ne atraga atentia. Am reusit sa "fur" putin timp liber ca sa va povestesc despre cartile care se ocupa de fericirea mea in ultimele  saptamani. Toate aceste carti pleaca de la un singur nume @EmilyGrey . Aparent, doar un nume . Poate pentru unii acest nume nu inspira nimic , insa pentru noi cei de pe wattpad acesta nu este doar un nume . Pentru mine de mult timp Emily nu mai este doar o autoare extraordinara sau doar o prietena perfecta , ci un stil de viata . Emily Grey este o stea pe cale de disparitie. Putini dintre scriitorii zilelor  noastre  au ideile si imaginatia cu care este inzestrata Emily. Dar mereu calitatile atrag dupa ele si lucruri mai putin bune , in cazul de fata problema acestei minunatii de fata este ca nu intelege cat de mult noi o iubim pe ea si operele ei. Asa ca haideti sa-I demonstram lui Emily Grey cat de mult o apreciem .La inceput nici eu nu am stiut cum sa-i arat cat de mult o stimez , cat de mult o ador.Dar apoi imediat mi-a venit o idee stralucita : sa organizez un concurs , pentru voi bineinteles. Tot ce aveti de facut este sa lasati un comentariu in care sa explicati de ce v-a impresiona Emily Grey , ca si persoana , sau cartile scrise de ea . Nu conteaza dimensiunea , pentru ca de multe ori cateva cuvinte transmit mai mult decat mii de fraze , ci sa fiti sinceri . Emily ar aprecia foarte mult sinceritatea . Castigatorul este ales de nimeni alta decat Emily Grey care va dezvalui si premiul pentru marele castigator .Deci unul dintre voi impreuna cu mine va crea o pagina oficiala de facebook pentru Emily Grey , unde veti gasi mai multe informatii despre cartile ei si despre ea . Deasemea vom organiza multe alte concursuri prin intermediul carora o veti cunoaste mai bine si unde va va raspunde la intrebarile care nu va dau pace. 

Emily Grey , nu doar un nume (Concurs)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum