________________________________________
După câteva zile!
Primesc din nou un mesaj din partea lui Sang, care spune: Dacă vrei să-ți salvezi prietena, vino să mă întâlnești! Vino singură dacă nu vrei ca Sya să pățească ceva!!! Ne vedem în locul xxxx, îmi dă adresa!
Mă gândesc ce să fac, oare să fac cum a spus el??? Dar dacă nu fac așa, Sya va avea necazuri!!! Îi cer să-mi trimită o dovadă că Sya este bine!
El îmi trimite un video cu Sya, în care mă imploră să o salvez! Încep să plâng fără a mă putea controla,Taehyung este prin preajmă și mă aude plângând! Mă întreabă de ce plâng, decid să-i arăt mesajul, crezând că e mai bine să nu acționez singură! Taehyung, citește mesajul și-i cheamă repede pe băieți!!!
- Jungkook: Ce nenorocit!!! Dacă l-aș avea acum în fața ochilor ar fi vaide el!!! Nu te poți duce singură, e prea periculos!!!
- Suga: Asta e șansa noastră să-l prindem pe nemernic!!! Chiar dacă e periculos, Seyoung trebuie să se ducă!!! Nu va putea face nimic, noi vom fi acolo și poliția la fel!!!Jungkook nu este de acord cu acest plan, îi este temă că mi-sar putea întâmple ceva, dar dacă nu mă duc singură, mi-e teamă că iar putea face rău lui Sya!!!
În cele din urmă mergem la poliție!
Polițiștii au același plan, ei mă liniștesc, spunându-mi că dacă îl vor prinde, nu-i mai poate face rău lui Sya!!!
Voi urma planul! Mă pregătesc de plecare, înainte să ies pe ușă Jungkook mă oprește!
- Te rog să fi atentă!!! Eu voi fi acolo, adică toți vom fi acolo pentru tine!!!
Jungkook mă îmbrățișează de față cu toți băieții, nu se mai poate abține, gândul că mi-se poate întâmpla ceva îl înnebunește!!!
Mă simt în siguranță în brațele lui!!! Nu-i resping îmbrățișarea, ci îl îmbrățișez și eu!!!
Ajung la locul întâlniri, este într-un restaurant, Sang încă nu a ajuns! Mă așeaz la o masă și aștept!
Apare și Sang după 5 minute! În sfârșit îi văd fața nemernicului care mi-a răpit prietena!!!Cu un zâmbet ironic mă salută !
- Încântat de cunoștință!Eu îl privesc cu ură, mi-aș dori să-l omor în acest moment!
Acest psihopat știe că nu am venit singură!
Jungkook de pe margină, aproape că își iese din minți!!!
Sang mă prinde de încheietura mâini și mă strânge cu putere!
- Ți-am spus să vi singură!!! Ești foarte neascultătoare!!! Dar ști ce??? Îmi place că ești așa!!!!Încerc să-mi trag mâna dar nu pot!!!
Polițiștii intervin! Îl culcă la pământ și-i pun cătușele!!!
Narator: Jungkook ar vrea să vină în fugă la Seyoung dar nu poate face asta, fiindcă va fi văzut de lumea din jur!!!
Sang strigă către polițiști: De ce arestați un cetățean nevinovat??? Nu am făcut nimic!!!
Sunt foarte speriată, de îndată ce ajung la Jungkook, el mă îmbrățișează și-mi spune că totul s-a terminat, că vor afla în curând unde o ține acel nemernic pe Sya!!!
Ajungem acasă, eu mă țin de mână, mi-a rămas o vânătaie și mă doare! Acel psihopat ma strâns cu toată puterea de mână!
Jungkook își dă seama că mă doare, se duce i-a niște gheață și mi-o pune pe mână!
Narator: Băieți se retrag în liniște, dându-și seama că între cei doi se întâmplă ceva!
- Ești bine??? Te doare rău??? Mă întreabă Jungkook!
- Sunt bine! E suportabil!!!
- Îmi pare rău că nu te-am putut apăra așa cum ar fi trebuit!!! Trebuia să vin acolo și să-i rup dinții acelui nenorocit!!!
- De ce ai face asta???
- Poftim????
- Sunt doar o străină apărută de nicăieri, ți-ai putea distruge cariera, de ce ai face asta pentru mine???Ne privim preț de câteva secunde apoi mă se ridic și plec! Jungkook nu-mi poate răspunde la întrebare!
Mă duc în camera mea și mă gândesc la ce mi-a spus Jimin, dar asta nu e posibil, o relație între mine și Jungkook este inposibilă!
În plus, Sya are nevoie de mine, nu mă pot gândi la asta acum! Și care sunt șansele ca și el să mă placă??? Clar 0!!! Sunt prea mică pentru el!!! El este o stea de pe cer iar eu, sunt o simplă fata dintre multe altele!!!Situația este foarte tensionată, cu toții așteptăm apelul poliției!!! Oare Sang le va spune polițiștilor unde este Sya???
CITEȘTI
Călătorie spre viitorul meu!
RandomDouă prietene foarte bune, Seyoung și Sya..... Sya o visătoare și un fan înfocat BTS! Singurul lucru pe care și-l dorește cu disperare, e să ajungă printre idolii ei favoriți! Se specializează în domeniul makeup, pentru a-și împlini visul! Seyoung f...