P.O.V. Denise
"Ik heb voor jullie elke week een envelop met geld zodat jullie je eerste paar maanden in Australië goed kunnen doorbrengen." Vertelde meneer Goodheart heel blij. Ik had even de tijd nodig om het te verwerken maar daarna vloog ik Theo om de hals om hem te bedanken. Hij vond dat volgensmij heel leuk want hij had een smile op z'n gezicht van hier tot Tokyo. Ik keek opzei naar Cheryl die nog steeds met een open mond naar Theo aan het staren was. "Ey, je vangt vliegen!" Zei ik tegen haar en gaf een tikje tegen de onderkant van haar kin zodat haar mond dicht ging. Theo moest daardoor lachen. "Wat een leuk stel meiden zijn jullie toch." Zei hij nog half lachend. "Ik heb in geen tijden zo veel gelachen als nu." Ik was bij om dat te horen, dat we een oude eenzame man toch nog een beetje lol kunnen meebrengen.
"Maar meent u wat u net zei?" Vroeg Cheryl. "Ja waarom zou ik jullie zoiets vertellen als het niet waar was?" Antwoorde Theo. "Maar meneer Goodheart...." Probeerde Cheryl, maar ze werd al snel onderbroken door Theo. "Zeg alsjeblieft Theo in plaats van meneer Goodheart en ja, het is gewoon zo en daar kun je niks tegen brengen. En ik wil ook geen tegenspraak horen." Zei Theo en sloeg zijn armen lachend over elkaar.
P.O.V. Cheryl
"Dat is zo geweldig!" Zeg ik en ik geef Meneer Goo... Nee sorry Theo, een knuffel. Het geld dat hij ons zou geven zal zoveel helpen! "Ohh ja voordat ik dit ook vergeet.." Begin ik. "Die jongens die voor hun wiet komen, wie zijn dat en waaneer komen ze weer en wat doen ze precies? En wat moeten wij precies doen?" Ratelde ik door. Theo begon te lachen. Man! Die man lacht veel! " nou, hun namen die krijg je vast nog wel te horen, en het zijn 4 jongens, ze zijn elkaars beste vrienden, en eeuuhhmm.. Ze zijn echt heel aardig, je hoeft niet bang voor ze te zijn." Zei Theo. "En ze komen waarschijnlijk morgen nadT ze bij mij zijn geweest." Zei hij ook nog.
Wow, morgen komen er dus misschien wel criminelen bij ons binnen, goed begin! Denk ik bij mezelf.
P.O.V. Kirsten
Ik hoor beneden de deurbel gaan en ren als een maloot naar de deur toe. Ik gooi hem open voordat mijn moeder dat doet en daar zie ik Melissa staan. Kom binnen! Zeg ik terwel ik haar een knuffel geef. We lopen naar de woonkamer om wat drinken en eten te pakken voor zo boven. Ik voel dat mijn ouders me aankijken. Ik kijk aleen mijn moeder heel bitchy aan, mijn vader gun ik niet eens een blik. Ik loop door naar de keuken en hoor mijn moeder nog net zeggen "hoi Melissa hoe gaat het met je meid?" "Euhm ja gaat goed." Antwoord ze terug. "En met je school ook?" "Jaa daar gaat het ook wel goed mee. Maar ik moet nu Kirsten even helpen in de keuken." Hoor ik haar weer zeggen. Ze heeft dus geen zin om met mijn moeder te praten. Haha normaal kan ze uren met haar praten.
P.O.V. Melissa
We zitten nu op Kirsten haar kamer. Deze kamer is veel mooier dan dat van mij, ze heeft veel lichte kleuren en heeft ook heel veel ruimte. Ik denk dat er bij haar op de grond zowiezo wel 4 matrassen kunnen liggen zonder dat der iets moet worden verschoven. Ik daarentegen heb een best wel kleine slaapkamer, maarja niks te klagen zegd mijn moeder altijd.
We hebben nog een hele tijd zitten kletsen over de verhuizing en hoe ze dat denken te gaan doen. Ik bedoel, we zitten midden in het schooljaar en dan kan je niet zomaar even weg. Ik zit natedenken over hoe we dit zouden kunnen oplossen als ik opschrik uit mijn gedachtens door een klopgeluid. "Gaat het goed daar? Hebben jullie iets nodig?" Hoor ik de stem van kirsten's moeder. "Alles gaat goed en nee niks nodig ga nu maar weer weg!" Schreeuwd Kirsten terug. Die hebben dus ruzie gehad..
JE LEEST
Addicted to you! (ON HOLD)
FanfictionHee! Dit is mijn eerste boek op wattpad dus waarschijnlijk word het best wel slecht. Alvast sorry! Dit verhaal gaat dus over Cheryl en haar vriendin Denise. Ze emigreren naar Australië en nemen de boerderij van een gepensioneerde boer over. Alleen e...