o sırada halit aliye tokat atar ali ise karşılık vermez halit tekrar atar tekrar karşılık vermez bir daha atacakken ali eli tutar.
ali:vurma.
halit:sen onun hayatında yoksun anladın mı.
ali:o zaman neden bırakmıyorsun neden ölmeme izin vermiyorsun.
halit:ali o bu alinin değil ali erinçin ali vefanın değil anladın mı o bu senin değil.
ali:anladım başkanım saol hayatımın içine ettiğin için saol bütün geçmişi mi siktiğin için saol.der ve gitmeye başlar.
halitte peşinden gider ali bir tekel bayinin önünde durur ve viski alır içmeye başlar halitte yanına gelir.
ali:istermisin başkanım.
halit:bu ne şimdi.
ali:acılarımı dindiren ilk şeyi elimden aldın son şeyde bu.
halit:ali kalk gidiyoruz.
ali:sen git der ve içmeye devam eder bir süre sonra kafası iyi olur halit aliyi ordan alıp eve götürür bırakır ve gider. sabah olur ali felaket bir baş ağrısı ile kalkar hemen bir kahve yapar tam evden çıkarken karşı dairenin kapısı açılır nazlı kapıdan çıkar.
ali:günaydın nazlı sen burda mı oturuyorsun.
nazlı:aa günaydın hocam sizdemi burda oturuyorsunuz.
ali:evet daha dün taşındım içinden:ne yapmaya çalışıyorsun başkanım ne.
nazlı:görüşürüz hocam.
ali:görüşürüz nazlı.
nazlı aşşağı iner ileri doğru gider alide o sırada arabasına biniyordur nazlıya seslenir.
ali:nazlı nereye gidiyorsun.
nazlı:taksi durağına.
ali:ya nazlı sen nerde çalışıyorsun.
nazlı:berhayat hastanesinde.
ali:ee ben nerde çalışıyorum.
nazlı:sizde orda çalışıyorsunuz.
ali:eee nazlı o zaman.
nazlı: o zaman ne hocam.
ali göz ucuyla arabayı gösterir nazlı anlamaz ali gider yan taraftaki kapıyı açar nazlı anlar.
nazlı:yok hocam olmaz.
ali:ya nazlı nasıl olmaz hadi bin işte zaten aynı yere gidiyoruz.
nazlı:peki hocam.
ali:ee hadi atla bakalım herkese böyle davranmam kıymetini bil asistan hanım.
nazlı gülümser ve arabaya biner alide kapıyı kapatır sürücü koltuğuna oturur ve hastaneye doğru yola çıkarlar. bir süre sonra hastaneye varırlar arabadan inip içeri girerler nazlı soyunma odasına alide kendi odasına gider ve koltuğa yerleşir o sırada kapısı çalınır.
ali:gir.
ferman:müsait misiniz.
ali:evet buyrun kimdiniz.
ferman:ferman ben ferman eryiğit kardiyoloji ve kalp damar cerrahıyım.
ali:memnun oldum ferman bey bende ali ali vefa beyin ve sinir cerrahıyım.
ferman:memnun oldum.
ali:ee hadi çıkalım asistan odasına doğru.
ferman:tabi ali bey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERHAYAT HASTANESİ
قصص عامةBU SERİDE OLAN HERŞEY BÜTÜN KURALLARIN HEPSİ HAYAL ÜRÜNÜDÜR.