All the best

403 80 27
                                    

Reader in tlem tual+ a...😒😒😒
Over fal ho chu ig ah an lung lawm lo ti kim ve em+ a
You better get out of your imagination
It's not good  in there

By Kim taehyung👉👈

Heartbeats

Chapter-23

__________________

Reubena chuan Alex chu a rilru kawih pen nan biak pui tum in a kà a ang hman zuau na in....Alex erawh in Mark a melh chiang ngang mai...le...

Zuali// Program ṭan hma in ...Intro nei ila....A/M brothers hi chu kan hre ṭheuh tawh a nga...kan fashion chawi sang ber tu ...Kan designer Mark Zothansanga ...a mah lawm nan kut bengin i lo lawm ang u... A nui sang a.

Mark chuan a thu puan pawh hre lo in Alex leh Reubena chu a en tawn sek a...

Zuali// Sir.....Mark..

Mark chu ding deuh thut a.....A pangai thei lo ......

Skip

Reubena chuan Fashion ṭan a nih aṭangin a mah chuan thil vel chu ngun tak in a lo en a ...Alex erawhin Mark bak a focus thei mawh lo...
In tihsiak nalam ai mah chuan thawh nulh a...Mark chu kaih chhuah deih mai chu a chak tih a in hei lo...a awm dân a normal lo a....Mark pawn Chu tia...Alex-a hmel vel dang lutuk chu mak a ti ang reng...tum lauh deuh in an in tawk leh bawk a nia.
Alex chu a dang lam a ni...Kum nga chhûng khan...A thuin,a cher em+ a....a khabe hmul chu a awm bawk..tam em+ lo mahse,a in hmeh tawk chuah na in a ti lang upa hle..
A sam lah duh dah deuh a tuai thur nawk+ hi a ang ber...chu ti chung chuan hmeichhia te duh rawn a la ni tho bawk si...
Mark erawh a mah ah dang lam na hmuh theih awm chu.....A vun chauh a ni....a thiang hlim sar a...Sil loh a chhum tlak ang vel a ni...hial ang
Programe chhûng zawng chu....Zuali chuan Mark chu ngaih tuah deuh run chungin a host tluan ṭhak a....Dar kar 2 hnu ah show zawh a ni a...Dar kar 1 hnu ah result puan a ni ang..
Mikhual chal lang tâk+ te pawhan awm nual a.....
Cafateria lam ah Chu programe a awm ho chu an chawl dawn a...an pan thla dam+ bawk...
Alex chuan Mark bak a en thei lo...Reuben a chuan a be deuh sek bawk nen...rui chhu ang mai hian a awm tawh a..a che buai tulh+ bawk...

Mark// Zuali..bathroom ah ka va kal lawk a nga....Kalo let vat ang... êng mah ka ei chak lo...

Zuali// i khua a sik a mi a....Ti nge i van dang?..Mark chal chu a khawih a...

Heartbeats //BL//(mizo)Where stories live. Discover now