Her gece olduğu gibi, yine kabus ile uyanmıştım. Nabzını kontrol edemeyen bir bedenim vardı şu anda elimde. Neydi beni böyle geren ,korkutan ve ya bu kabuslara neden olabilecek şey ? Biraz olsun sakinleşe bilmek için bir bardak su içtim. Ve o anda bir ses duydum. Telefonumun çaldığını duyuyordum. Saatin gecenin bir yarısı olması gerekiyordu. Kim olabilirdi ki ? Zar zor sakinleştirdiğim nabzım yine deli gibi atıyordu. Salona gidebilmem için uzun ve karanlık bir koridordan geçmem gerekiyordu. Koridorun sonundaki düğme benim için büyük bir ödül olacaktı. Odadan çıkıp yavaş adımlarla ilerlemeye başladım. Telefon susmuştu. Ev resmen sessizliğe bürünmüştü. Dışarıdaki yağmurun sesini rahatlıkla duyabiliyordum. Kendimi kabusumdaki senaryoyu oynuyor gibi hissettim. Duraksadım ve etrafıma baktım. Nabzım her geçen dakika yerinden çıkacak gibi atıyordu. Yavaş adımlarla yürümeye devam ettim. Soğuk koridordaki parkeler gıcır gıcır ses çıkartıp, gergin olan ortamı iyice geriyordu. Sonunda varmıştım. Artık düğmeye basıp bu gergin ortamı dağıtabilirdim. Fakat lamba yanmadı. Korkuyla üç dört defa bastım. Büyük ihtimalle dışarıda yağan yağmur yüzündendi diye düşündüm. Salona doğru devam ettim.Artık salona gelmiştim. O lanet olası telefonumu alıp yatağa geri dönmek istiyordum.Çünkü çok üşümüştüm. Bir an duraksadım. Sanki evde garip bir şeyler oluyordu. Telefonumu aldım ve saate baktım. Saat daha 22:00'dı. Bu gerçek olamazdı. Hiç uyumamış mıydım yani. Gözüm hemen saatin altındaki tarihe kaydı. Temmuz ayındaydık. O halde dışarıdaki bu yağmur ve evin içinin bu kadar soğuk olmasının nedeni neydi? Nedeni her neyse bu neden beni çok germişti. Acaba balkon kapısı mı açık kaldı diye düşündüm. Ve mutfağa doğru ilerledim. Her adımım da geriliyordum. Çıplak ayağım suya deydi ya da öyle düşündüm. Soğuktu ve artık daha çok üşüyordum. Bir yandan da suyun nereden geldiğini düşünüyordum. Telefonumun flaşını açtım ve o anda tüm odalarda bir çığlık yankılandı. Mide bulantısının nedenini anlayamadan bulunduğum yere midemi boşalttım. Uzun bir süre kendime gelememiştim. O gerilerek geçtiğim yolları koşarak geçmiştim kendimi yatak odama kapattım.
Gördüğüm şey gerçek miydi?
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORDAMISIN?
HorrorHayatının en güzel dönemlerinde geçmişinin onu bırakmadığını zamanla fark edip hisseden Melisa. Hayatı hakkında bir çok yeni ve garip şeyler öğrenir. 10 yaşından beri yetimhanede büyüdüğü için geçmişi hakkında bir çok şeyi bilmeyen Melisa'nın korku...