Był wieczór. Siedziałem pod kołdrą i powtarzałem sam sobie, że studiuję kryminalistykę. Była to moja rutyna. Nagle usłyszałem dźwięk otwierających się z hukiem drzwi. Był to Dominik z kanału Dominik Bos. Spojrzał na mnie i powiedział:
- Co robisz. - Spytał krótko.
- Siedzę. - odpowiadam.
- Widzę.
Po powiedzeniu tego pociągnął mnie za rękę i zwalił z fotela sam siadając na nim. Na jego twarzy panował wykrzywiony uśmiech.
- Teraz ja siedzę - Powiedział pewnie.
Wkurzony rzuciłem się na niego, położyłem się na nim. Wtedy on zrzucił mnie z kolan na podłogę. Sam zszedł i zwisł nad mną. Spojrzałem wprost na jego puste oczy które nie mrugały. Czas nagle zatrzymał się. A cały czas byliśmy w tej pozycji. Cały czas czułem alkochololowy oddech na twarzy. Wiedziałem, że jest piany i zaczynałem się bać. On przybliżył się do mnie i szepnął;
- Pamiętaj, że zawsze cię widzę. - Znowu się uśmiechnął i odsunął ode mnie.
Nagle wszedł Krzysztof. Spojrzał na nas i szybko, odwrócił się i wyszedł.
Zdziwiony spojrzałem na Dominika. Ten milczał. Nagle poczułem ciężar na sobie Dominik położył się na mnie i usnął. Też postanowiłem oddać się w objęcia pedofila Morfeusza.
Następnego dnia, czułem się dziwnie i nie wiedziałem co sądzić o wczorajszym dniu. Wstałem z podłogi i poszedłem zrobić sobie płatki z mlekiem.
Podczas jedzenia płatek patrzyłem na ścianę i zastanawiałem się o co chodzi Dominikowi.
Postanowiłem się nie przejmować i dalej jeść. Nagle z łazienki wyszedł skacowany Dominik. Ja zdziwiony przyglądałem się mu. Myślałem, że wyszedł a on został. Nikt nie wiedział, ale od dawna podkochiwałem się w nim (Tak masz bottom vibe ) i bałem się mu powiedzieć.
- Co stało się wczoraj? I jakim cudem obudziłem się leżąc obok ciebie na podłodze?
Czyli nic nie pamiętał. Posmutniałem, i postanowiłem nie mówić mu prawdy.
- Szczerze? Sam nie pamiętam - Skłamałem
Przytaknął głową i napił się wody. Wiedziałem, że to się nie uda nigdy, nagle jednak postanowiłem coś zrobić jednak, nagle Dominik przybliżył się do mnie i mnie pocałował.
Potem był ślub.
I koniec.
YOU ARE READING
WYDATNE CHŁOPAKI !!!oneshot!!!
RomanceNagła sytacja. Co ona zmieni? Tracę godność człowieka.