3.

17 2 2
                                    

Úterý, druhý den v hogwarts

Když se Tessa probudila, otočila se na pravý bok směrem k nočnímu stolku, když v tom si všimla dopisu, který na něm ležel.
Ten dopis byl od pana ředitele Mr.Brumbála, podívala se na něj a stálo tam, ať se v 9:00 staví do ředitelny,tedy Tessa byla ráda že se nebude muset učit,ale na druhou stranu se bála, proč má jít do ředitelny.

Tak Tessa vstala a oblékla se do uniformy, nejdřív šla na snídani, pospíchala, protože bylo 8:30 a za půl hodiny měla být v ředitelně.

Když se Tessa nasnídala, rychlým krokem šla do ředitelny, cestou se stresovala protože se bála proč tam má jít.

Když stála před dveřma,lehce zaťukala,ozvalo se "Dále!,, Tessa otevřela dveře a už tam na ni čekal Brumbál.

"Zdravím,Tesso,, povídá Brumbál.
"Dobré ráno,, s vystresovaným úsměvem řekla Tessa.

,, Určitě nevíš, proč jsi tu, tak si sedni a hned ti to vysvětlím."

Tessa se bála a tak si pomalu sedla. ,,Jsi tu kvůli tomu, že jsem s tebou chtěl mluvit o jedné věci kterou mi včera řekl Draco."

Tessa se na Brumbál podívala s udiveným a naštvaným výrazem, protože hned věděla o co se jedná,ale uklidňovalo ji aspoň to že ví, že si do scriptu napsala že to nikomu vadit nebude,ale na druhou stranu byla naštvaná na Draca, protože jí řekl že to nikomu neprozradí.

,,Ale nemusíš se bát, jen jsem chtěl vědět, jestli je to pravda, a máme na tebe brát nějaký ohled jako na žáky kteří tu začínají."

Tessa si povzdechla.

,,Ano,je to pravda,a- ohled na mě nemusíte brát".

Řekla Tessa, protože si do scriptu psala i to, že perfektně umí všechna kouzla i lektvary.

,,Dobrá, můžete jít slečno."

Tessa byla ráda že je vše v pořádku,poté si došla pro učení a rychlým krokem došla na hodinu lektvarů, celá třída se na ni podívala s udiveným výrazem.

Omlouvám se že je kapitola tak krátká,ale už je to skoro rok co jsem tuhle kapitolu začla a nepřemýšlím tak jako dřív tudíž nemám nápady jak dále psát 🤍

Neprozraď mé tajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat