P. O. V. Liam
Daar lagen ze dan, allebei een hersenschudding en een gebroken been. Al 3 dagen! Ze waren inderdaad na 2 uur uit hun coma gehaald. Joyce kon overdag heel de dag wakker blijven maar helaas was Kyra in totaal 3 uur wakker geweest, 1 uur per dag. Langer was te vermoeiend. Vandaag was dag 4 in het ziekenhuis en als het goed ging mochten ze allebei op dag 5 naar huis. Sinds dat de meiden in het ziekenhuis lagen was er niemand meer verdwenen, gelukkig! Niall had wel een vaag smsje gehad.
Wie is de volgende? Waarom gebeurt dit bij ons? Hadden ze niet een andere groep jongeren kunnen ontvoeren ofzo? Om wie gaat het? Of denken er mensen 'gewoon' grappig te zijn? Zo gaan er nog honderdduizenden andere vragen door mijn hoofd.
Ik zat weer even in de wachtkamer tot Kyra haar uurtje wakker zou zijn vandaag. Heel de dag tegen een slapend iemand praten valt vies tegen! Er kwam een dokter op mij en Niall af: ''Liam, Niall, er is iets vreselijks gebeurd. Gewonde Kyra is verdwenen uit het ziekenhuisbed verdwenen... Joyce ligt er nog wel. Ik verzoek u om even bij haar bed te gaan kijken en vervolgens bij haar thuis, anderd schakelen we direct de politie in." Ik keek Niall aan we wisten beide dat dit geen goed teken was en we liepen naar Kyra's bed waar we alleen een briefje vonden met een onduidelijk hanfschrift was er iets op gekrabbelt: 'Dat hadden jullie niet verwachte. hé? Dat ik iemand mee zou nemen uit het ziekenhuis? Hm een van jullie is de volgende! Met VRIENDELIJKE groet de ontvoerder
Liam P.O.V
Minutenlang staarde ik naar het briefje zonder ook maar enkele.emotie te tonen. Toen eenmaal het besef kwam kwamen ook de tranen. Ik voelde Niall's hand wel op mijn rug maar het hielp niks. Niemand kon mij troosten totdat ik Kyra weer in mijn armen had en.deze shitzooi allemaal weer voorbij is. Als ik na een uur een beetje gekalmeerd ben fluistert Niall : ' we moeten.naar Joyce. We blijven met zijn drieen. Kyra en de rest.komt terug ik beloof het je" " Dankje Niall ... Maar het helpt niks"
Joyce P.O.V
Een uur lang was Niall.al weg. En een uur lang kon ik niks anders doen dan naar het.plafond staren , nadenken en huilen. Maar dan komen Niall.En Liam binnen. Niall heeft Liam stevig vast terwijl Liam zachtjes huilt. Dan weet ik al hoe laat het is. Kyra is weg. Ik voel.hoe de tranen beginnen te prikken en even later stromen ze over.mijn wangen. 2 armen pakken.me stevig beet en ik hoor Niall lieve dingen fluisteren. Liam.begint snikkend te vertellen : " Ik ga even mijn spullen pakken zodat ik op deze.kamer lig. We blijven samen.
Unknown P.O.V
En.ja hoor daar loopt de.volgende al. Wat een stomkoppen. Hahaha. Liam loopt daar gewoo in zijn eentje. Ik kijk nog even snel.of.niemand me ziet. Pak mijn doek en druk die tegen Liam's mond langzaam verslapt hij en ik neem hem mee... Nog maar 1 te gaan
P. O. V. Liam
We waren net bij Joyce geweest. Niall en Joyce hadden even een.momentje samen. Ik besloot even naar de wachtkamer te gaan. Ik keek gauw om me heen en wilde gaan zitten maar dat werd verhapert door een doek die ik om mijn mond heen kreeg en toen werd het zwart.
P. O. V. Niall
Ik zag Liam weglopen toen ik Joyce zoende. Ik zei Joyce gedag en liep hem achterna. Toen ik bij de wachtkamer aankwam zag ik een man of vrouw in een donker pak weglopen met Liam! Oh no! Nu waren we nog maar met zijn tweeen! Snel liep ik terug naar Joyce. Gelukkig lag ze nog in haar bed! Wie had dat gedacht, op vakantie met mijn beste vrienden naar Bali, we zitten tweemaal in het ziekenhuis en al mijn vrienden worden een voor een ontvoerd... Waar ben ik.in beland? Ik ga naast Joyce zitten en begin te huilen. "Liam?" Vraagt Joyce. Ik.knik en samen huilen we. "Ik verlies je niet uit het oog Joyce, dit komt helemaal goed, ik weet het zeker." Joyce schud haar hoofd. "Ik denk, dat dit niet meer goed komt. Een van ons allen overleeft dit niet. Ik weet wie, denk ik. Het gaat om een van ons twee Niall. Het gaat om mij. Niall, loop door die deur naar buiten, blijf alleen en word ontvoerd, ik red me wel." Ik schud mijn hoofd. "NIALL GA ANDERS LOOPT HET GODVERDOMME VERKEERD AF!" wow nu was ze boos... Ik gaf haar een intense zoen en liep door DIE deur naar buiten en al snel werd alles zwart...
P. O. V. Joyce
Toen Niall weg was had ik een briefje gekregen, het ging om.mij en als Niall mij niet alleen liet zouden er doden vallen. Ik moest Niall overhalen en het was gelukt. Oh god wat gaat er nu met mij gebeuren?