Choi aera pov~
Harini aku janji ngan euna nak teman dia kerja kat mini Market tu. Sbb kan harini cuti..jadi dia kerja dua shif.aku terus bersiap untuk pergi ke kedai tu.
-
-
"Lah aera. Nak pergi mana? Bukan harini cuti ke?" - yeonjun"Nak pergi teman euna kerja jap."
"Lama ke?" -yeonjun
"Tak tau lah. Tak sure."
"Jangan lama ii sangat..petang ni kakak ipar aera nak datang melawat." - yeonjun
"Owh..ok. oppa,aera dah lambat ni..aera pergi dulu ye?"
"Ha ok. Jaga diri tau!" - yeonjun
"Ye..oky bye!"
-
-
"Annyeong babi-ssi""Otak kau!" - euna
"HAHAHAHHA kau tengah buat apa tu nyah?"
"Tengah membaja sawah ni ajumma" - euna
"Ish..kau ni...aku nak start kan conversation ni!"
Kata aku sambil jeling euna. Loyar buruk lak dia!"HAHAHAHAHHA yelah nyah..aku tengah susun ubat gigi ni ha" - euna
"Weyh! Apa dowh kau buat dengan si koala tu semalam?"
"Emm...takde apa pon" -euna
Ni mesti ade pape ni..sbb dia takkan mulakan ayat dia dengan 'emm..' of dia tak hide something..something fishy...
"Kau jangan nak cakap yg kau dah ade first kis--"
Tak sempat aku nak habiskan ayat aku..disumbat nya kotak ubat gigi tu dalam mulut aku! Dasar budak kecik tak sedar diri!
"Kau tak payah nak merepek lah ajumma!" - euna
"Mana lah tau an..kau ni yg kebun-kebun je.."
"Ye..but kau lupa ke kawan kau ni agak fruity orang nya? Mmg tak ah aku nak kat si koala tu!" - euna
"Habistu..apa kau buat dengan dia semalam?"
"Aku bincang pasal kerja lah!" - euna
"Kerja apa?"
Hairan aku..nak kata kerja presentation..dorang bukannya satu kelas pon..habis tu kerja apa? Hah risau...
"Aku kerja dekat cafe family dia..so dia ade offer tawaran kerja lebih..aku pon on jelah!" - euna
"Kerja lagi? Dah ii lah tu euna oi..takyah lah kerja banyak sangat..kang pengsan lah..apalah...hyewon eonni suruh kau kerja untuk belajar berdikari..bukannya kerja sbb nak kan duit banyak ii astu sakit..kalau kau sakit..nnti kena bayar kos hospital..kan dah bazir tu..takde guna kau kerja banyak ii tapi last ii habis dekat rawatan je!" Hah kan aku dah bebel! Jarang yk untuk choi aera ni membebel..ni sebab aku dah penat ngan perangai degil budak ni!
"Alah...duit aku! Bukannya duit kau!" -euna
Eyyy budak ni lah! Aku report kat hyewon eonni kang...
"Ha! Lantak kau lah euna! Bye!"
Aku terus blah dari situ. Daripada aku layan dia..baik aku balik! Kakak ipar aku nak datang melawat sat gi. Dahla kakak ipar aku tu..kakak dia! Dia punya tak kisah tu..macam bukan kakak dia lak!
"Eh kau nak gi mana? Kata nak teman aku!" - euna
"Aku kena balik!
"Asal lak?" - euna
Lahh takkan dia tak tau kakak dia nak melawat rumah aku petang ni? Teruk naw perangai tak amik kisah hal orang dia ni..
"Nak balik lah! Dah bye! Jangan tanya apa ii dah!"
YOU ARE READING
Ⓒ︎Ⓡ︎Ⓤ︎Ⓢ︎Ⓗ︎•✓||𝑃𝑎𝑟𝑘 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔𝑤𝑜𝑜 [COMPLETE]
Fanfiction"park jeongwoo..aku akan buat kau jatuh cinta dengan aku hiks><" - choi aera choi aera telah tekad untuk mencuri hati si lelaki populor kegilaan ramai. park jeongwoo. adakah dia akan berjaya? ataupun semuanya hanya boleh ditunaikan oleh mimpi semat...