mbeeee mbee mbee mbee mbeee mbee, mbee mbee mbee? mbee mbeee mbee.
“mbee, mbeee bee mbeee embeee mbee mbee mbeee mbeeee embeee!” mbee mbeee mbeeee mbeeee mbeeeebeee.
“m-mbee mbee mbeee mbee embeeee mbeeeee mbeeee?” mbee mbee.
“mbeee mbeeee embeee, mbeee mbeee embeeee mbeee mbeee embeeee mbeee mbeee mbee!!!”
“mbee mbeee mbee :((”
Mbee mbee mbee, mbee mbee mbeee. Mbeee mbeee mbeee mbeee embeee mbeee mbeeee, embeee mbeee mbeee mbeee mbeee mbeee mbeee mbeeee embeee mbee. mbeee mbeeee mbee mbeeee mbeembeee mbeeee embeee mbeeembeee mbeeee embeee mbeee.
“Mbee mbeee mbee? Mbeee mbeee mbeee.”
“m-m-bee mbee mbeek embeee mbeee mbeeee mbeeee mbeeee mbeembeee mbeeee emb-”
Mbee mbeee mbeee embeee mbeee embeee emebeee embeee mbeee mbeeeebeee mbeeee embeee. 😱😱
Mbee mbee embeee mebeee mbeee mbeee mbeeee mbeee mbeee mbeee mbeeeee emebee mebee embe mbeee mbeeee embeee mbeee, mbeee mbeeee embeee mbeeembeeembeee mbeeee embeee mbeee.
“mbee mbeeee mbeee, mbeee mbeeebeeembee mbee.” mbee mbeee mbeee mbeee mbeee mbeee embee mbeee mbeee.
“mbee mbeee embee mbee embeee mbeee mbeeee mbeee mbeee mbeeee emebeee mbee.”
Mbeee mbeee mbeee mbee, mbeee mbeee embee mbee mbee mbeee mbeeee mbeee mbeee mbee mbeee mbee.
Mbee mbee!
KAMU SEDANG MEMBACA
SHAUN THE SHENTING
Randommbee mbeee mbeeee mbeeee mbeeee mbeeee mbee beee mbee? mbeee mbee mbeee mebee :(