Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!
●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!
Yayın Tarihi: 12.12.2021 (00:12)
Bölüm Şarkısı: Lana Del Rey - Burning Desire
İyi Okumalar!
✾
Saevthas Krallığı - Khahra
Paiman
Kollarımla sardığım kadının boynunu öptüm, kokusunu içime çektim. Ömrümün geri kalanını onunla geçirmeye hazırdım. Bunu istiyordum. Hayatımın en büyük hatası olsa bile razıydım.
İçimde beni kemiren kuşkulara aldırış etmiyordum. Aldırış etmemeyi öğrenmiştim. Ana odaklanmalıydım. Tamerin yanımdaydı, benimleydi. Benimle evlenmeyi kabul etmişti, beraber çok güzel bir gelecek kuracaktık. Gücün çifti olacaktık. Büyük bir krallığa hükmedecektik. Tarih ikimizi asla unutmayacaktı. Onurumuza heykeller dikilecek, şarkılar yazılacaktı. Üstün olacaktık. Birbirileri için yaratılmışlar diyeceklerdi. Her şey çok güzel olacaktı.Tamerin "Her şey çok güzel olacak, Paiman." dedi. Bir kez daha boynunu öptüm. Buna ben de inanıyordum. Tamerin sayesinde birilerinin beni dinlediğini, beni anladığını görmüştüm. Onunla olan ilişkimin temelini buydu. Ömrüm boyunca hasret olduğum şeye sahipti. Beni anlıyor, dinliyor ve yargılamıyordu. Sonsuz yalnızlığımı paylaşıyordum. Ben de onu anlıyordum. Başından geçen her olaya üzülüyordum bundan sonra aynısı olmayacak diyordum. Ona geçmişi unutturmaya kararlıydım. Abrek'i ve Kaveh'i unutacaktı, o yaralarından arınacaktı. Benimle her şeye yeniden başlayacaktı. Gerçek bir evlilik nasılmış öğrenecekti.
"Her şey daha da iyi olacak." dedim. Kollarımdan sıyrıldı, yumuşak minderlere oturdu. Kadehini yudumlayıp yarışçılara baktı."Bence benim atlım kazanacak."
"Belli olmaz." dedim. İkimiz beraber at yarışı izliyorduk. Doğrusu Tamerin için koca bir sahayı kapatmıştım, beraber vakit geçirmek için yapabileceğim ufak bir şeydi. Bizim için yarışmacılar yarışıyordu, bizse heyecanla izliyorduk. Rekabet etmeyi seviyorduk. Onun yanındaki yerime geçmiştim.
"Burada olduğumuz için çok rahatsız olacaklar vardır. Seni devlet işlerinden alıkoyuyorum, kötü bir kadınım."
Gülerek "Bu nereden çıktı?" dedim.
"İnsanların bana bakışını biliyorum. Adamlarımdan öğrendim. Benden hoşlanmıyorlar arkamdan kara fahişe diyorlarmış veya ahlaksız kadın."
"İnsanlar ne düşündüğüne takılma. Önemli olan, benim ne düşündüğüm. Ben de seni istiyorum. Gerisi önemli değil."
"Onların düşünceleri birazcık önemli. Yoksa nasıl hükmedeceğim? Kendi dediğim olsun diye inat edemem, bana ters."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Historical FictionWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...