Her Şey İçin

1.1K 144 77
                                    

Aradan yaklaşık yarım saat geçmişti. Rahibe dinlenmelerini söyleyerek kafasında sorular olan iki genci de cevapsız bırakmıştı. İkisinin de soracak soruları vardı ancak ikisi de çekiniyordu.

Hyunjin sadece bu yaşananlardan yalnızca karşısındaki bu kadının değil bütün Tapınak Rahibelerinin Chan'dan bile daha üst konumda olduğunu anlamıştı. Hele bir de alfanın Rahibeye anne demesi vardı. İkisi de şok olmuştu.

Sonunda kadın elindeki kitabı bırakarak yatakta birbirlerine dönerek yatmış olan gençlere bir bakış attı. Oğlunun bir elinin uyuklayan yorgun omeganın yüzünde ve saçlarında gezdiğini gördü.Diğer eliyse Hyunjin'in eli tarafından tutuluyordu.

Buraya gelirken büyük bir korku içindeydi. Uzun zamandır göremediği büyük oğlu hakkında bilgilendirildiği son haberler onu mutlu etse de gelmesinden ürktüğü gün gelmiş, oğlunun canını kendisi acıtması gerekmişti.

Aynı durum Kral olan kocası ve kendisine de olmuştu. Ancak onlarınki normal bir şekilde basit ve acısız bir sınavdı. Chan'ın bir Yüce Alfa olması ve şüphelendiği başka şeylerle birlikte sınavın kitapta yani Rakonto Pri Vero 1'de yazdığı şekilde olmasını gerektirmişti.

Oğluyla ve elini tuttuğu omegayla gurur duyuyordu. Onlar adına çok mutluydu ve onların cevaplanmayı bekleyen sorularını daha fazla bekletmek istemedi.

"Bahçede bir yürüyüşte bana eşlik eder misiniz?"

Chan hızla doğrularak onu yanıtladı. "Elbette."

Bahçede kadın önlerinde Chan ve Hyunjin arkasında ilerliyorlardı. En sonunda omega dayanamayıp çekingence sorusunu yöneltti.

"Chan'ın annesi misiniz gerçekten?"
"Evet"
Direkt cevaplamıştı kadın arkasına dönmeden. Ancak gencin soruları henüz bitmemişti.

"Büyü kullandınız, yani Lucas gibi bir Magnicar mısınız?"
"Hayır sevgili çocuğum ben bir Tapınak Rahibesiyim."

Omeganın anlamadığını belirten meraklı gözleri yanındaki alfaya yöneldi. Chan tam açıklayacakken kadın onlara döndü ve lafa başladı.

"Tapınak Rahibeleri, Bieta'nın Dünya'ya bıraktığı gücün bir kısmını kitaptaki kurallar çerçevesinde onun adına kullanabilen kadınlardır. Buna yatkın doğarlar ve tarikatımız bu kişileri özenle arayıp çocukluklarından itibaren eğitir. Yani Biz Bieta'nın mirasının koruyucularıyız.
Magnicar'lar ise Bieta'nın tüm gücünün ve enerjisinin taşıyıcısıdır. Kader oyununda önemli bir yere sahip, seçilen ruhlardır. "

Hyunjin, Chan'ın da en az kendi kadar şaşırdığını fark etti.
"Bieta'nın Dünya'ya bıraktığı güç mü?" diye sordu alfa annesine.

Kadın gülümseyerek onu yanıtladı.
"Birkaç sayfa daha çözebildim sonunda, orda yazıyordu. Şifreler çok karışık buna rağmen kısa zamanda benim yıllardır yapabildiğimden daha çok şey çözdün Chris. Seninle gurur duyuyorum."

Alfa başını eğmiş, nadiren görüştüğü ve çoğunlukla Magnicar olduğu için Lucas'ile ilgilenen annesinden aldığı onay ile duygulanmıştı. Onu suçlamıyordu. Bir anne olarak üç çocuğuna da çok iyi bakıyor, bir kraliçe olarak halkın yönetilmesine çok iyi katkı sağlıyordu. Ancak her şeyden öte o bir Baş Rahibeydi.

Tarikatın önceliğinin hep değişen Kral ve Kraliçe'ler yerine nadiren ortaya çıkan Magnicar olmasını anlıyordu. Üstelik Bang Krallığını her ne kadar içeriden Rahibeler yönetse de onların işi kraliyet meselelerine karışmak değildi.

Kadın oğlunun buruk gülümsemesini fark edebiliyordu. Ona adımlayıp kendisinden uzun olan oğluna sıkıca sarıldı. Chan annesinin sıcaklığıyla başını kadının saçlarına gömdü.

Red Tears | HyunchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin