________________________________________
Peste câteva ore!
După ce am intrat în camera mea, am adormit!
Narator: Băieții se strâng cu toții în sufragerie!
J-hope îl întreabă pe Jungkook unde este Seyoung, el îi spune că este în cameră!
- Merg să văd ce face, spune Jin!!!- Mă duc eu Hyung, răspunde Jungkook!!!
Narator: Jungkook se duce să vadă ce face Seyoung, intră ușor pe ușă și vede că doarme!!! Trage o pătură și o învelește, o mângâie ușor pe cap și spune cu voce înceată: Ai trecut prin multe, odihnește!!! Apoi se apleacă ușor spre ea și îi sărută fruntea!!!
Jungkook iese din cameră și le spune bieților că Seyoung doarme! Ei așteaptă cu nerăbdare apelul poliției, speră ca totul să se termine și Sya să fie găsită!!!
După o jumătate de oră, primesc un mesaj, aud telefonul și mă trezesc! Rămân șocată citind mesajul, mesajul e de la Sang!
Credeai că totul se termină așa??? Cine ar trebui să plătească pentru că am stat în închisoare câteva ore??? Dacă nu vrei ca Sya să pățească ceva, data viitoare fi fată ascultătoare!!!
Ies repede din cameră plângând, Jungkook vorbește la telefon cu detectivul!
Sang a fost eliberat, are o identitate falsă, numele lui adevărat este Dae-hyun! Poliția nu a găsit nimic împotriva lui, avea asupra lui un alt telefon, deci nu au putut fi confirmate mesajele de amenințare, el a declarat că s-a cunoscut cu Seyoung pe internet și își dăduse o întâlnire!Jungkook mă privește în timp ce încheie apelul!
- Spune-mi că nu este adevărat!!!! Acel om nu poate fi în libertate!!!! Sya este într-un mai mare pericol acum din cauza mea!!! Spun eu plângând!
- Știu că, cuvintele precum: liniștește, totul va fi bine, nu au nici o valoare în acest moment dar....... Ce putem face de moment este să ne calmăm și să căutăm soluții!!! Și în nici un caz nu e vina ta, ai făcut tot ce ai putut pentru Sya!!! Îmi spune Jungkook, încercând să mă linișteascăPrioritatea acum este ca eu să fiu în siguranță, Namjoon crede că acel psihopat are defapt ceva împotriva mea, nu știe ce, cum și de ce, dar sigur ceva este!!!
Ziua salariului!
În sfârșit a venit și ziua în care îmi primesc prima plată! Nu este foarte mult dar pentru mine înseamnă mult!!! Mă gândesc să-mi caut o cameră cu chirie undeva, simt că i-am deranjat prea mult pe băieți, dar chiria în Seúl este foarte scumpă, nu va fi ușor de găsit!!!
Fără să stau prea mult pe gânduri merg să le dau vestea bieților, le spun că sunt în căutarea unui alt loc unde să locuiesc!!! Clar toți sar în sus ca arși!!!
- Jin: Seyoung, cei în capul tău în acest moment???? Măcar ști ce vorbești??? Nenorocitul ăla e pe urmele tale, vei fi în pericol dacă pleci, noi nu te mai putem apăra!!! Ăsta e singurul loc în care acel psihopat nu poate intra!!!
- Dar nu mai vreau să fiu o povară pentru voi!!!
- Suga: Uite cum vorbește!!! Dacă erai o povară, nu te mai lăsam de la început să stai aici!!! Nu ai înțeles până acum???? Tu ai intrat în inimile noastre și te iubim ca pe o soră mai mică!!!Îmi dau lacrimile!!!
- Taehyung: Și în plus cine ne va mai găti o așa mâncare delicioasă!!!J-hope îi dă un cot!!!
Eu încep să râd !!!
Mă simt atât de iubită!!! Sunt fericită că în viața mea, a apărut niște oameni minunați, chiar dacă a trebuit să trec prin toate astea, pentru ai întâlni!!!
După câteva zile, primesc un apel!
Cine să fie oare????Nu este un număr cunoscut, în plus prefixul este din China, răspund, la capătul celalalt este cineva la care nici nu mă gândeam!!! Este mama lui Sya!
- Seyoung, este totul bine acolo??? Încerc să o contactez pe Sya de mai bine de o lună, dar nu reușesc să dau de ea!!! Știu că e supărată pe noi, dar vrem să știm măcar că este bine!!!
Rămân fără cuvinte! Ce să-i spun???
Dacă-i spun că Sya a fost răpită, va suferi foarte mult!!! Decid să nu-i spun adevărul!- Totul este bine, Sya nu este lângă mine acum, o să-i spun că ați sunat, știți cum e ea, o să-i treacă până la urmă!!!
Lângă mama lui Sya este și mama mea! Se aude șoptituri în telefon, îmi dau seama că e vocea mamei, îmi dau lacrimile instantaneu!!! Nu îndrăznesc să zic ceva, dar mama face primul pas!!!
Seyoung, sunt eu, mama!!! Se aude ușor în telefon! Mă bucur că sunteți bine, dacă vrei, poți să ne mai suni din când în când, să știm și noi că ești bine!!!
Încep să plâng și mai tare!!!
- Îmi pare rău mamă!!! Spun eu printre suspine și lacrimi!
- Este în regulă Seyoung, nu mai plânge!!! Suntem o familie!!! Toți greșim, dar important este să ne iertăm!!! Și mie îmi pare rău că nu te-am înțeles ca mamă!!!Termin apelul! Mă simte ușurată că am vorbit cu mama, de-acum vom vorbi frecvent!!!
Jungkook a auzit conversația, vine spre mine și mă îmbrățișează!!!
Din nou inima mea o i-a razna, mă simt bine în brațele lui!!!Au spus că mă iubește ca pe o soră!!! Sigur, de-aceea se poartă așa cu mine!!! Îmi spun eu în gând! Dar eu, inima mea, nu-l simte pe el ca frate, mai bine ar fi să păstrez distanța cât încă nu e prea târziu!!!
Mă retrag ușor din brațele lui și plec în camera mea!!!
Jungkook se gândește: De ce oare a reacționat așa??? Poate că am exagerat, nu vreau să fiu o problemă în plus pentru ea, cred că cel mai bine ar fi să păstrez distanța cât încă nu e prea târziu!!!
************________________________________________
CITEȘTI
Călătorie spre viitorul meu!
RandomDouă prietene foarte bune, Seyoung și Sya..... Sya o visătoare și un fan înfocat BTS! Singurul lucru pe care și-l dorește cu disperare, e să ajungă printre idolii ei favoriți! Se specializează în domeniul makeup, pentru a-și împlini visul! Seyoung f...