Chapter 7

1.2K 35 0
                                    

~Тара~

Вечер е, а аз и Дан отново сме във фитнеса. Аз на едната бягаща пътека, а той на тази до мен. Стана нещо като наша рутина през последната седмица. Вечер, след като той си е свършил работата, слизахме долу и прекарвахме часове на пътеките.

Това ми действаше добре както физически, така и психически.

Часовете прекарвани тук ме измъкваха от хаоса, в който живота ми се бе превърнал.

С Дан говорихме и бих казала, че доста се сближихме. Оказа се, че той не е дявол като Зак, той беше добър, мил и забавен. Не се държеше надменно с мен, или все едно съм затворник. Имаше ме за свой приятел, както и аз него.

През останала част от дните си стоя в стаята. Не съм виждала Зак от онази случка и се надявам да си остане така. Нямам намерение дори да стоя в едно помещение с него. Само при мисълта за него косъмчетата по тила ми се изправяха, какво остава да съм около него.

"Мисля, че е време да спреш." Дан се засмива докато се подпира на таблото, на пътеката.

"Още малко." отвръщам му с усмивка, а той се засмива.

"Бягаш от три часа, мамка му. Доре не знам как се движиш още."

"Да, да спирам след пет минути." махвам му с ръка, а той се усмихва и поклаща глава.

"Аз мисля, че ще се наложи да спреш веднага." дълбок и плътен глас отеква в залата. Извъртам очи и спирам пътеката като се обръщам към Джеф, който е застанал на вратата. Дан ми подава едно шише с вода, а аз го отварям като преди да отпия поглеждам отново към Джеф.

"И Защо?" надигам шишето и приемам течността.

"Шефа иска да говори с теб, сега." при тези негови думи буца в гърлото ми спира водата и ме кара да се задавя. Закашлям се, а Дан ме потупва по гърба.

"Добре ли си?" пита ме щом спирам да кашлям. Аз само му кимам.

"За какво ще говори с мен?"

"Мислиш ли че знам?" Джеф повдига едната си вежда. "Иска те в офиса сега. И теб също." повдига брадичката си към Дан.

"Добре, качваме се." Дан му отговаря и той си тръгва, като Дан не изостава. Той също тръгва. "Хайде, идваш ли?" обръща се към мен, но не спира да върви.

"Ъм да, да идвам." настигам го и двамата се качваме на третия етаж. Дан почуква на вратата, на офиса му. След като се чува едно приглушено влез, той натиска дръжката, като ми прави път да влезе.

Between me and you (# 1 Me&You)Where stories live. Discover now