Chapter 8

1.2K 36 6
                                    

~Зак~

Поглеждах часовника си за може би вече двайсети път, когато чух сестра ми и Тара да слизат по стълбите. Крайно време беше все пак, чакам ги от почти половин час.

Щом вдигам глава се опитвам да държа устата си затворена. Тара слиза като се държи за парапета по възможно най-сексия начин. Няма да си крива душата и да лъжа, че гледката не ми харесва, естествено.

Роклята беше достатъчно тясна, за да подчертае перфектното и тяло приличащо на пясъчен часовник. Поставяше единия си крак пред другия, докато вървеше, и изведнъж идеята да я взема с мен не ми се стори толкова ужасна, за колкото си я мислех, когато Джесика ми предложи.

Досега наистина не бях обръщал внимание на това как изглежда, но точно сега осъзнавам грешката си.

Щом осъзнавам, че съм прекарал малко повече време в това да я оглеждам, прочиствам гърлото си и ѝ правя знак да тръгваме.

Поглеждам към Джесика, тя ме се усмихва. Аз само ѝ кимам и тръгвам към колата, следван от Тара. Шофьора ни отваря, като ѝ правя път тя да влезе първа, след което аз също влизам и потегляме.

След няколко минути настъпва тишина, която силно ме изнервя, така че решавам да я наруша.

"Тази вечер има няколко правила, които този път наистина трябва да спазваш." запазвам студеня и твърд том на гласа, а тя се засмива и обръща глава към прозореца.

"Естествено..."

"Моля? Какво ще рече това, ако мога да знам?" повдигам изненадано вежди, въпреки че тя не ме вижда.

"Имаш правила за всичко. Правила за това къде да ходя и къде не, правила за вида ми...осъзнаваш ли че управляваш живота ми в известен смисъл? И то не в добра посока?"

"Имам правила защото не обичам непредвидени ситуации." правя пауза, за да разбера дали ще каже нещо, но тя просто накланя погледа си към ръцете в скута ѝ. "Първо, не се отделяй от мен. Ще е пълно с хора, които може да са опасни. Второ, не говори с никого освен , ако не те питат нещо. Усмихвай се и кимай през повечето време. И трето, абсолютно е забранено да се намесваш в разговори, за каквото и да говорим. Ясен ли бях?" не отговаря, просто кима положително. "...а и още нещо, ще те представям като моя приятелка." бързо ме стрелна с намръщен и категорично , несъгласен поглед.

Between me and you (# 1 Me&You)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora