🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞

584 82 34
                                    

Vote leh Readee in tlem a...Chuan in chhiar kan nasa hle a ni..ngaih na awm lo..chhum bung deuhin Story in chhiar ten ngaih nawm lo dawn sin.....mai+

Heartbeats

Chapter-24

______________

Alex chuan Mark chu a fâwp kual ruai a....Mark chuan an awm dân mek chu hreh awm tih na roau a nei a.mahse a in control thei silo....An in faw duh thaw hle a..Alex phei chuan a khawr a phelh diam tawh...
An hman hmawh ti ila kan sawi sual lo ang....leh lam leh lam chuan annin chhir leh a ngem tih ngaih tuah mahse,an Taksa in mah mawh tawn na chuan san lam a pan zel a,Mark moan ri te chuan Alex chu an ti phur tial+ mai bawk si nen Chuan Alex chu a tawp a..eng mah sawi lo in...Mark chu a pawm a..rem tak chuan a mut a....A kiss leh nghal ngawng+ a....Maek erawh in Alex tih dan anv+ chuan a lo Welcome hmiah+ mai bawk a..

Minute rei lo te hnu ah Chuan an ruak kang tawh a..Puan chuan Alex mawng chu a khuh ṭawk a ni ber tawh....Mark chu a bawk a..A chung ah Alex in vanram te nau a siam sak rêng bawk...a chhungah la lut lo mahse,Mark chu a Wet ve ham tawh a..A taksa ni nalh zet kar vel aṭang chuan tisa chak na vangin thlan fim an rawn bawl ṭek+ a...Alex an a fawhna piang te chu a mur uai+ a ni ber mai...
Alex chu a chawl dat a....Muangchangin Mark chhung aṭangin a kut zung chal chuan a zut thla riai+ a........
Mark chuan nuam ti in a rum chhuak hak a..

Mark// Alex.....A ti tham ṭiak a...Alex chuan a hun a ti viau a ni ngei ang...!....Mark H*** ah chuan A D***  chu in prepeare na âwm miah lo chuan a thun lut riai+ a....Mark chu a rak ṭhat ,.....Na a tihem vâng in A puan chu a ṭham tawm nghal vêk bawk.....
Alex chuan Mark in sex a hman ngai loh zia a hre chiang a....A rilru leh thinlung chu a lawm a ni..a hlim tâk zet......

Mark// A na....A rawn ti chhuak hak a..

Alex// Ka tih palh lutuk.....lube kan hmang dâwn a mi...I duh em?...Zawi muang in a phawi a...Mahse..,Mark chuan a duh loh thu in a lu a thing a..a mittui a tla riai+ bawk.....

Mark// Ti rawh....A pawi lo....

Alex// i hmel ka hmu thei lo ...Tih pah in a d*** phawi hoh si lo chuan Mark chu a kuai her a....Mark chuan a ke a la kang tih na a nih chu aw....

Rei vak lo Alex chuan Mark hnu te vel chu a seh neuh a, hnuai lam pawh a nawr deuh ṭan a...Mark na ti chu a rak leh ṭhat zêl a...Kum nga lai in hmu tawh lo si chuan dar kar tam liam hma in an in hmangaihzia an thup theih ngang loh vangin khum ah an rum dun leh hal+ chu a ni si a....
Mark chuan a thil tih mekchu a sual zia pawh a hria..A pa thil tawn leh a ma tawn ngei pawh hi..mahse,a hnar thei lo....Na tih vangin a mittui a tla a..Alex hnung te chu a rang nuaih a....Rei an la hman loh lai in a thlan a tla hnem hle tawh....Alex chuan A fuck rang telh+ a...Mark thawm pawh a ring tawh hle bawk...Khum pahw a su dat+ a....Alex nuam ti rum nghut+ pawh a ring ta ngei mai....
Kum 5 chhung Mark in sex a hmang tawh lo a...A tighit zia chu hriat thiam loh chi a nilo...Mahse,a virgin tawh loh chu a hria..aman a hawng miau a...

Alex chuan a fuck na telh+ a...Dar kar 2 zet an hmang dun tawh....Mark chuan tlem in a feel ve a....Alex chuan a fuck thuk thelh+ a....Mark prostate a han tawh meuh chuan Mark awm ngaih na hre lo chu a kang awk+ a.....A nuam ti chu a D*** ṭangin Milk(boo) a rawn chik a....Alex pawn mak a ti hle....Mark nuam ti lutuk chuan Alex chu a mah zâwk chuan a fawp ngawng+ a..ngen ngawl takin a mah chuan Alex hnung te..a mawng te chu a chul thuak+ a..a moan har+ bawk...Alex chuan hre thiam vat in....A f*** leh ṭan a...A prostate thleng chuan a nawr lut zat+ a..Mark chu a khur dat+ tawh...nuam tih a rak thawm vang chuan Alex chu a phur zual a....Mark lah in nuam a ti telh+ a....

Heartbeats //BL//(mizo)Where stories live. Discover now