3.bölüm

1.9K 84 29
                                    

1 hafta ~

Yavaş yavaş toparlıyordum derslere girmiyordum yemek yemiyordum. Yatağımdan ilk defa çıkmıştım. Bazı yerlerim çok ağrıyordu. Harry beni ziyarete geldi.

Harry:"Mia bak ben çok özür dilerim gerçekten kötü bir niyetim yoktu kötü günümdeydim ve sana da denk gelince-"

Ona sarılmıştım. Öyle birşey yapmıyacağını biliyordun söyledikleri ağır geldi ama çocukluğumdan beri bana abilik yapıyordu. Onu anlıyordum.

Mia:"üzülme Harry. Öyle demek istemediğini biliyorum. Sen benim abimsin"

Birlikte aşağı inmiştik kütüphanenin orada ayrıldık. Kütüphane bomboştu. kütüphanedeydim ve kitap okuyordum.izlendiğimş hissettim kafamı kaldırdım ve sağıma soluma bakmaya başladım ama kütüphanede benden başka biri yoktu. Kitabıma geri döndüm ama hala aynı hissiyattaydım..

Saatin ne zaman geçtiğini anlamamıştım yasak saatine az kalmıştı. Ama ben hala izlendiğimi düşünüyordum. Toparlanıp kalktığımda ise Malfoy beni izliyordu. Hislerim doğruydu ama neden böyle birşey yapsın ki? Söylene söylene odama gittim. Şaşırmıştım. Tuhaf olan şu ki odadında üstü değişmiş bir şekilde uyuyordu. Ona doğru yaklaşıp ona baktım. Çok tatlı uyuyord-ahh ne saçmalıyorum ben kendine gel Mia! Ona baktığımda yavaş yavaş uyanıyor gibiydi. Bende telaşlanınca düştüm ve bir vazu yanlışlıkla düşürdüm.

             Dracodan:

Mia gelince uyuyor numarası yaptım. Beni izlemeye başladı. Uzun uzun bana bakıyordu. Uyanıyormuş gibi yaptım ama bir kırılma sesi ile yerimden fırladım. Arkamı dönüp baktığımda ise Mianın elleri kan içindeydi. Koşarak yanına gittim.

Draco:"Mia! Ne oldu böyle. Merlin aşkına hemen revire gidiyoruz!"

Mia:"merak etme Malfoy. Önemli birşey değil. Küçük bir çizik işte."

Draco:"Black! Şaka mısın görmüyor musun çok kötü kanıyor!?!

Mia:" hayır geçer şimdi bunları toplamak lazım. "

Draco:" gidiyoruz dedim! Gitmezsen seni ben götürürüm. "

Mia:" hayır hem sen neden bana böyle davranıyorsun ki boşver beni. "

Mia'yı omzuma aldım ve ilerlemeye başladım.

Mia:"Merlin aşkına! Bırak benii iyiyim benn aoww kolum."

Draco Miayı revire götürdü.

Madam:"Ahh Mia ne oldu sana!"

Mia:"merak etmeyin madam promfey hiçbirşeyim yok küçük sıyrık aslında gelmeyecektim de"

Madam:"şaka mı yapıyorsun tatlım ellerine bak iyi ki gelmişsin"

Wattpadı bırakmam an meselesi olabilir kusuruma bakmayın birşey olursa sizi çok seviyorum demektir. Wattpad da geçirdiğim her gün çok güzeldi. Görüşmek dileğiyle. Yazar...

Kader mi? Tesadüf mü? draco malfoy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin