Bāķůğő pōv
Solen skinner og kirishima sover. Jeg ble skrevet ut for en uke siden. Jeg nektet å dra. Kirishima hadde våknet noen ganger men jeg ble altid dyttet ut. Han blir skrevet ut om en uke da. Jeg besøkte faren min. De sa at an kanskje vil våkne om to måneder. Han var ihvertfall stabil. Jeg har også vert å besøkt likhuset.... der mamma er. Det eneste jeg har gjort er å gå rundt, ta medisiner, gråte og vært svak.
De andre i klassen sier at de fårstår meg. De sier at jeg er under en vanskelig tid. Hvorfor bryr De seg sånn? Jeg... jeg har ikke fortjent noe? Der sier ihvertfall skjebnen. Bare på grunn av den heksa..Akkurat nå var jeg hjemme. Og når jeg sier hjemme mener jeg hagen. Og når jeg sier Hagen mener jeg Hagen i UA. Folk stirer på meg fra vinduene. Jeg vet det.
Bakugo hadde vært hjemme og hentet et album. Bilder av han og kohura. Han legger album på et bål han hadde laget og grillet et smørbrød. Siden han var sulten og tenkte det kunne være komisk. Hehehehe... nei..
Han fant fram alle klassebilder og klippet alt av henne ut og kastet det på bålet. Nå var det bare et hull igjen.Han kryper sammen og smiler imens ilden slukker bildene.
...
Bakugo satt på kjøkkenet og lager en gryterett. Han tenkte han kunne være litt hyggelig siden klassen kom om trøstet han. Selvfølgelig måte det være litt krydret men de må tåle litt. Det eneste som manglet var å invitere de andre.
Han så ned på telefonen og skrev en tekst på klasse chaten som alle var i utenatt kaminari og kirishima, som ikke har telefon.Det tokk EM stund men alle kom. Og alle satt på gulvet. "Fantastisk" og nei det er ikke dem for det er et bord rett attmed dem. Men glem det nå da! Arg!
" hei bakugo hvorfor ville du ha alle her?" Ropte tapedespenser
Bakugo ville ikke se på dem og serverte bare. Fork var sjokert, tilogmed aizawa som snek seg inn.
Da alle var forsynte så var de forvirret.
" hei, hvorfor gjør du dette? Har vi gjort noe?" Asui spurte.
Bakugo setter seg.
" j..jeg.. jeg ville bare... si... takk... for at dere var der. "
" AWW BAKUGO! " hele klassen ropte, utenatt de som var mer stille da.
Alle sammen ,utenatt ikke klemme folka klemte bakugo.
...
De satt og spiste og snakket lenge. Og når jeg sier lenge mener jeg det. Hvorfor gjorde jeg dette egentlig?
Men stillheten kom når aizawa sin telefon ringte. Han svarte , men kom bort høytaleren. Desperat roing i smerte kom. Folk ropte hjelp. Men der var også bjeffing og klynking.
Bakugo slepp fattet med gryterett og tar nøkklene til aizawa.
Han river opp døra og løper for harde livet mot bilen til aizawa.
Han oppner den og setter seg raskt inn. Starter bilen og kjører mot sykehuset.
...
Da han var kommet fram ser han kvinnen I resepsjonen som bar redd. Hun holder en mobil og snakket med noen. Jeg løper forbi og hun roper på meg.
Kirishima var I rom 384. Da han endelig så døra river han den opp og ser ulven som sto over en besvimt lege og brøler til en annen. Legen som lå I et hjørne og gråt hadde en mobil og var sikkert hun som ringte.
" hei.. hei r..rolig nå "
Ulven så på bakugo. Bakugo strak fram den ene hånden for å få han til å føle seg trygge.
Men den knurrer fremdeles.
VOCÊ ESTÁ LENDO
beast around your neck
Açãoetter at kjæresten til bakugo døde på trappene utenfor begynner han å lette etter svar. foreldrene hans blir bekymret og sender han på en ny skole U.A. foreldrene hadde visst glemt at gutten bakugo mobbet ble også send dit. R.I.P deku men hva skjer...