פרק 8

252 20 2
                                    

נ.מ גימין

הסתכלתי על יונגי בדאגה ואז הסתכלתי לצדדים ועם העין מצאתי שמיכה שהייתה על המדף בצד.
קמתי ולקחת מהמדף את השמיכה שם אליו כדי שישן.
באותו הרגע הרגשתי יד מושכת אותי אליו וזה היה יונגי,הסתכלתי אליו והוא כבר היה ער והיסתכל עלי בחזרה.

"ס-סליחה,אני סיימתי לעבוד אני אלך" מילמלתי בגימגום מנסה ללכת אך יונגי לא נתן לי לעשות זאת ועדיין החזיק לי את היד.

"אתה נשאר פה" הוא קבע ובקול אדיש "כן בוס" מילמלתי משפיל מבט הוא הושיב אותי עליו והסתכל לי בעיניים ואז הוא הסתכל על השפתיים שלי *לא אין שום סיכוי שהוא ירצה לנשק אותי, אני לא מספיק טוב בשבילו* חשבתי מסתכל אליו במבט תמים וחמוד מחכה שהוא יגיד לי מה לעשות.

יונגי קירב אותי אליו יותר ויותר ככה שכבר הרגשתי את הנשימות שלו, היה כלכך שקט ורגוע כלכך טוב וזה היה ממש קרוב לנשיקה אבל כמובן כל רגע טוב ניגמר ובידיוק שניה לפני שהשפתיים שלנו נגעו אחת בשני היו דפיקות בדלת והמבט של יונגי הפך להיות כועס...
יונגי קם לפתוח את הדלת משאיר אותי על הספה ומאחורי הדלת עמד וי... וי החבר הכי טוב שלי ובין החברים היחידים שיש לי הרס הרגע את הרגע שהיה יכול להיות הכי טוב בכמה שנים האחרונות.. הוא הרס את הנשיקה שהייתה יכולה להיות פה עכשיו... זה היה רגע כלכך טוב שהוא הרס, אבל אם הוא היה מגיע בידיוק דקה אחרי הוא לא היה הורס כלום...פאקקק אולי זה לא יהיה שוב? אולי הוא לא ינשק אותי שוב? פאק וי! אם היית יודע מה קורה פה לא הייתה אפילו מתקרב למשרד של יונגי.

"או הינה אתה,גימין אתה בא לישון?" זה היו המילים הראשונות שוי אמר ואני נאנחתי והינהנתי לכן *אפילו שכלכך לא באלי...אני רוצה להישאר עם יונגי* חשבתי נאנח עוד יותר "לא" יונגי ענה באדישות וסגר את הדלת על פניו של וי.

הסתכלתי על יונגי במין תיקווה, הוא התקרב עלי ונישק אותי בלי לאבד אף שניה. הייתי לרגע מופתע ואז זרמתי איתו *לא אכפת לי עם הוא עדיין שיכור...לא אכפת לי אם הוא יזכור את זה או לא אבל אם להגיד את האמת לא אכפת לי עכשיו מכלום,הנשיקה עם יונגי מרגישה כמו עולם אחר,כיאלו עכשיו זה רק אני והוא ואף אחד אחר*

יונגי החדיר את הלשון שלו לפה שלי "ממ ~" גנחתי בשקט דרך הנשיקה נהנה וניצמד אליו,אחרי כמה זמן התנתקנו כדי לקחת אוויר,והסתכלנו אחד לשני בעיניים והיה חיוך גדול והרגשתי אך עולה לי סומק על הלחיים יונגי ציחקק ונגע לי בלחי "אתה מסמיק כמו עגבניית שרי" הוא אמר ואני רק הסמקתי עוד יותר *הוא יודע איך להרוס רגע רומנטי...* חשבתי ועשיתי מבט חמודי לא מרוצה כמו של ילד קטן שלקחו לו את הסוכרייה.

בבוקר למחרת קמתי עם חיוך ותיקווה ענקית שיונגי זוכר את מה שקרה אתמול. יצאתי מהחדר והלכתי אל משרדו של יונגי ניכנס ורואה אותו נראה חצי מת עם בקבוק מים קרים מונך על ראשו.
"בוקר טוב גם לך" הוא אמר בקול צרוד ועייף "בוקר טוב" אמרתי בחיוך מתקרב אליו "מה לעשות?" שאלתי בחיוך חמודי "דבר ראשון דבר יותר בשקט הראש שלי מתפוצץ, ודבר שני לפני עבודה תן לי נשיקה בשביל טיפה להיזכר מה הלך פה אתמול" הוא אמר ואני ישר הסמקתי לא יודע מה לעשות.

התקרבתי אליו ונישקתי קלות את שפתייו וישר עלה על פניו חיוך קטן וחמוד שעדיין לא ראיתי אליו "אוי השפתיים העלו" הוא אמר מסתכל עלי."אני יכול לשאול שאלה קטנה?" שאלתי בקול שקט "מה?" הוא שאל מסתכל אלי "אנחנו..אממ.." באתי לשאול ולא הספקתי כי יונגי קטע אותי "כן אנחנו זוג אם אתה לא אוהב את זה אתה מוזמן ללכת כבר עכשיו" הוא אמר שוב בקול אדיש *שוב הקול הזה...*
"אבל אני כן רוצה" מילמלתי בקול שקט משפיל מבט "יופי אז בוא על דאדי" הוא אמר "דאדי?" שאלתי מסתכל אליו "דאדי" הוא אמר שוב מפעם ואני התקרבתי אליו לאט לאט והוא הושיב אותי אליו.

"היום אתה לא עובד" הוא אמר "מה למה?" שאלתי *רציתי להיות איתו היום..אוף* חשבתי "אני מחפש זונות חדשות אז יבואו עלי כמה ואני אצטרף לבדוק איך הם" הוא אמר מסתכל במחשב "אתה..תיזדיין איתם?" שאלתי בחשש ובלעתי את הרוק שלי ודמעות התחילו להגיע על עיניי "כמובן שלא אני רק אראה איך הם רוקדים" הוא אמר ואני נרגעתי ואז הבנתי...יונגי..יראה גברים עירומים...לפני שראה אותי אפילו נורמלי... לא הוגן!. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

אז היוש,אחרי כמעט שבוע קבלו עוד פרק 

תודה ענקיתתת על 200 קוראים אנחנו אוהבות אץ כולם3>

אם אהבתם תסמנו בבקשה בכוכב ותיכתבו לנו תגובה על זה.

ג'ימין זונהWhere stories live. Discover now