‼️15+‼️

1.8K 47 2
                                    

                           Pohled Botmana

Přišli jsme do kuchyně, nevěděl jsem co si dát, a když jsem nad tím přemýšlel tak se ozvala máma.
"Udělala jsem domácí bagetky, tak jestli chcete můžete si dát. Támhle jsou šunkové a tak za pět minut budou i kuřecí."
"Zlato dáš si, nebo vymyslíme něco jiného?" Zeptal jsem se Lili.
"Klidně, ale dala bych si spíše ty kuřecí" usmála se.
"Tak já zatím udělám popcorn" řekl jsem a hned jsem přinesl i víno, to ale uviděla máma.
"Takže víno jo? Tak si dejte alespoň skleničku se mnou" věděl jsem, že to Lili slíbila máme, takže jsem podal tři skleničky a nalil víno.
"Tak na všechno jenom to dobré" zvedl jsem skleničku a ťuknul si s holkama.
Vzali jsme talíř s bagetkami a vydali se do pokoje. Pustili jsme si něco na netflixu a koukali, až film skončil vůbec jsem si neuvědomil, že jsme si ještě vůbec nenalili víno a byli jsme celou dobu na suchu.
Bylo něco málo po osmý, takže spát asi ještě nepůjdeme. Věděl jsem, že máma si šla už lehnout, bylo na ni vidět, že je hrozně unavená a sestra už spala dávno.
"Tak co podnikneme?" Zeptal jsem se Lili.
"Vůbec netuším, spat v plánu ještě nemám jít. Ale nejdříve by jsme si mohli nalít víno a pak něco vymyslíme, co ty na to?" Nic jsem na to neřekl a nalil víno. Po chvíli povídání jsme si lehli a zapnuly nějaký random video, co mi vyskočilo na YouTube. Lili si položila hlavu na moje rameno. Dal jsem jí pusu do vlasů, chvíli jí hladil, když v tom se na mě otočila a vrazila mi polibek.

                        Z pohledu Lili

Vrazila jsem mu polibek. Vůbec jsem nebyla opilá, byla jsem v pouze v náladě. Čas strávený s ním, bylo to nejlepší za poslední dobu. Ten kluk mi dával naději, lásku, pozornost, prostě všechno na co může pomyslet šťastný člověk. Myslela jsem, že už nikdy nepřekonám to, co se v mém životě odehrálo. Ale s ním jsem prostě nový člověk. A na všechno co se stalo sice nikdy nezapomenu, ale věřím v to, že to překonám.

Při myšlení na tohle všechno jsem se posadila na Bowteaho. Pořád jsem ho nepřestala líbat, když v tom jsem ucítila, jak se mu zvedají kalhoty. Byla jsem naprosto klidná. Přes jeho dech jsem vycítila, že je nervózní, ale neměl proč. Jsme spolu nějakou tu dobu už a byla jsem připravená se mu oddat. Nebo možná on mě to nevím, ale přitvrdila jsem. Začala jsem ne něm něžně kroužit. Myslela jsem si, že mu každou chvíli prasknou kalhoty, ale nepřestávala jsem. Od pusy jsem se mu něžně posunula k uchu. Trošku do něj kousla a malinko zavzdychala. Viděla jsem jak je z toho strašně v hájí a opět se přesunula na pusu, čekal polibek, ale já udělala to samé. Něžně jsem mu kousla do rtu a zavzdychala. Pak jsem ho už, ale nechtěla moc trápit, i když jsem měla chuť ho vyprovokovat co nejvíce. Pomalu jsem rukou rozepla kalhoty. Kouknul se na mě stylem, co to do tebe vjelo, ale já mu naznačila, ať mi pomůže. Na nic nečekal a kalhoty během pár sekund skončili na zemi. Ukázala jsem na triko a jako pejsek ho hned sundal a hodil ke kalhotám. Vím, že čekal, že se hned bude něco dít, ale chtěla jsem ho malinko ještě potrápit. Sáhla jsem rukou do kalhot a uslyšela jak potichu zasténal. V kalhotách jsem mu nahmatala jeho velký penis a začala si hrát. Něžně jsem ho stiskla a pomalými pohybmi jsem začala posouvat ruku nahoru a dolů, ale jenom u žaludu. Viděla jsem jak se trápí, tak jsem přestala pohybovat a od pusy jsem mu něžnými polibkami dělala cestičku po těle. Začala jsem od pusy mířil ke krku, kde jsem se na chvíli pozastavila a sála kůži, něžně sykl bolestí, tak jsem ho něžně kousla a po pár vteřinách se odsála. Uviděla jsem fialový kroužek. Usmála jsem se, protože jsem byla na sebe pyšná, že se mi to povedlo a pokračovala dál postupovala jsem pomalu ke klíční kosti a od ní přes břicho až k lemu trenek. Rukou jsem je trošku stáhla a u moji pusy se objevil velký penis. Koukla jsem na Bóťu a viděla, jak mě prosí pohledem, abych ho netírala. Což, ale já ignorovala a brala jsem to, tak, že si ho mám vzít do pusy. Když jsem ho měla v puse věděla jsem, že mi je Bowtea celý oddán, a že si s ním vlastně v týhle chvíli můžu dělat co chci. Nechtěla jsem se jeho penisem udusit, tak jsem zvolila tu nejvíce ověřenou taktiku, která na chlapy nejvíc zabírala. Pomalými pohybmi jsem jela nahoru a dolů, ale držela jsem se pouze nahoře. Viděla jsem, že mu to je příjemný, tak jsem zvolila taktiku. Použila jsem jazyk a jakoby ho začala líbat s tím, že jsem pořád jela nahoru a dolů. Věděla jsem, že se za chvíli udělá, takže jsem přestala. Využil situace, kdy jsem ho už konečně netírala, natáhl se ke mě a začal mě líbat. Z ničeho nic jsem se ocitla pod ním. Naznačil, že teď tady velí on. Svlíknul mi triko a já byla před ním pouze jenom v podprsence. To se mu, ale nelíbilo, takže mě obejmul a dvěma prsty jí rozepnul. Chytnul mě za jedno prso a začal, taky dělat cestičku polibků po mém těle. Zastavil až u mojí bradavky a začal si hrát. Byla jsem v rozpacích. Po chvíli vzal i tu druhou. Asi po dvou minutách hraní si z mými prsami pokračoval dolů. Zastavil u lemu mých kalhot. Kouknul na mě, jestli vůbec může a já jenom přikývla. Sundal mi je a hodil na zem ke zbytků věcí ani ne za půl minuty na to, tam skončili i moje kalhotky. Spodní prádlo jsem měla sladěné, takže mu nejspíše došlo, že jsem tohle jakoby měla v plánu a jen se na mě usmál. Byl tak sexy a úžasný, nejde to sní pospat slovy jak jsem se cítila. Když se konečně dotknul rukou mojí vagíny, tak jsem věděla, že jsem neskutečně mokrá a asi se mu to nejspíše líbilo. Něžně se dotknul mého klitorisu a začal pomalu kroužit. Malinko jsem zasténala a to mu přišlo jako nejlepší nápad využít situace a strčit do mě jeden prst. Po chvíli hraní, tam strčil i druhý. Byla jsem jako v ráji, když v tom jsem tam ucítila jeho jazyk. Něžně se prohrával s mým klitorisem a kreslil tam jazykem různé symboli, třeba osmičku, pak chvíli jezdil nahoru a dolů. Když usoudil, že jsem dostatečně mokrá, tak přestal. Koukla jsem se na něj vražedným pohledem a on pochopil, že dneska to ještě neskončilo. Posunul se nade mě a začal mě líbat. Tak vášnivý polibky s tolik touhy jsem ještě nezažila. Hrábnul do nočního stolku a vyndal kondom. Ukázal mi ho a já jsem souhlasila, nasadil si ho na penis a něžně do mě vnikl. Pomalými, ale jistými pohybmi začal přirážet. Začala jsem mu pomáhat a usoudil, že by měl přitvrdit. Začal zrychlovat a já si to náramně užívala. Byla jsem jako v nebi. Tolik vášně, touhy a odhodláni, bylo to úžasný. Teď pro mě existovali jenom naše těla a nic jiného. Cítila jsem, že za chvíli pocítim vyvrcholení, svoje nehty jsem mu zaryla do zad, zasténala jsem. Mezi tím jsem spustila ze sebe jenom pouhé "miluju tě, tak strašně tě miluju" a ucítila jsem jak se pomalu uvolňuji. Pár vteřin na to jsem ucítila, jak se kondom plní a Bowtea zasténal taky. Dal mi pusu na čelo a penis ze mě vytáhnul. Sundal si kondom a vyhodil ho do koše lehnul si ke mě a začal.
"Tohle bylo, tak úžasný. Vůbec jsem netušil, že máš v sobě takového ďábla." Ještě pořád lapal po dechu.
"To víš jsem holka plná překvapení, ale za mě to bylo úžasný" a dala jsem mu pusu.
"Bylo to to nejlepší, co jsem v životě zažil, miluju tě" usmála jsem se na něj a odpověděla
"Miluju tě"

Kluk mých snů!Kde žijí příběhy. Začni objevovat