1

136 11 7
                                    

- Litwa! Łotwa!

Do wymienionych wcześniej kraji podbiegł niebiesko-czarno-biały kraj.

- Oh, witaj Est.. - oba kraje były wyraźnie niezadowolone z pojawienia się Estonii.

Byli na rynku w Europie. Wokół było osiem budynków. Sklep państw Nordyckich, siedziba UE oraz domy Norwegii, Polski i Niemca, Ukrainy i Białorusi, Włoch oraz Francji i Brytanii.

- Gdzie idziecie? - spytał niczego nie świadomy Estonia.

- Polska zaprosiła nas na obiad

- O! To chętnie z wami pójdę!

-Tylko wiesz... To rodzinny obiad.. Ja zostałem zaproszony tylko dlatego, że jestem chłopakiem Litwy.. - odparł Łotwa

- Oh.. Spoko rozumiem! - Estonia uśmiechnął się - Jak coś, to będę w domu

Kraje pożegnały się i poszły w swoją stronę. Estonia wszedł do swojego domu, który mieścił się na jednej z odnóg od rynku. Nalał do garnka mleka i postawił na gazie. Czekając aż się zagotuje, poszedł do salonu i wyjął z szafki książkę, którą aktualnie czytał. Przygotował koc i miejsce na fotelu. Wrócił do kuchni by nalać sobie mleka do kubka. Dosypał kakao i wymieszał.

Sącząc napój usiadł na fotelu i zaczął czytać.



Obudził się późnym wieczorem. Jęknął. Zajęło mu chwile, za nim przypomniał sobie kim jest.

Spojrzał na podłogę.

Leżała na niej zalana książka i strzaskany kubek.

- So jes...?

Z trudem wstał. Opierając się o ścianę wyszedł na korytarz. Podszedł do lustra. Wyglądał fatalnie.

- Uuh... Pójdę do apteki... - wymamrotał do siebie.

Ubrał kurtkę i dwa różne buty. Wyszedł z domu i powoli ruszył ulicą w przeciwną stronę niż był rynek. Minął dom Finlandii i paru innych państw. Zbliżał się do restauracji prowadzonej przez Włochy, naprzeciwko której była apteka.

Czuł że robi mu się coraz bardziej słabo. Ktoś szedł w jego stronę. Było ciemno. Światło latarni oświetlało plecy tamtej osoby, ale nie twarz. Dodatkowo Estonia czuł się coraz gorzej i ledwo widział.

Nagle potknął się. Ziemia pędziła mu na powitanie. Stracił przytomność.


No nie wytrzymałam XD

Znalazłam stare zapiski tej książki (oryginalny tytuł "Burkliwy Finlandia")

No i musiałam to napisać od nowa XD

Z tego co pamiętam, książka jest troszkę pisana pod wpływem książki PrYmAnAzWaSoRt

^^"

~uMbRi

Samotność | FinEst | CountryHumansOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz