25. Část

1.3K 82 4
                                    

Vyhodila jsem Alexe domů s tím, že mě vyzvedne na hodinu a šílela z toho, co si obléct na sebe.
Nemohla jsem si obléct žádné šaty, žádnou sukni ani tílko. Musela jsem se pořádně nabalit a to mi dost zkazilo náladu. Výrazněji jsem se namalovala, z vlasů si udělala lokny, vzala si místo tenisek boty na podpatcích a vykoukla z okna.
Alex tam už stál, opřený o auto a psal cosi do mobilu. V tom mi přišla zpráva. Vystrčila jsem mobil z kapsy a zadívala se na displej.

Čekám tu pěkně dlouho, co těm holkám vždycky tak dlouho trvá? -Alex

Usmála jsem se jeho slovům.

Stejně ti to bude slušet jako vždycky, se budeš upravovat hodinu, nebo jen pět minut. Tak pojď. -Alex

Povzdechla jsem si, najednou jsem si vůbec nebyla jistá sama sebou. Nechtělo se mi tam.

Jako bych to neříkal, vidím v okně. A vidím, jak váháš. Na výmluvy je pozdě, smůla. -Alex

Vzhlédla jsem a střetla se s jeho pohledem. Hned hlavu zase sklonil a psal mi další zprávu.

Amando Jonesová, jestli do pěti minut nevyjdeš z domu, přijdu si pro Tebe a hned co dorazíme na párty hodím do bazénu. -Alex

Protočila jsem oči v sloup a přemýšlela, jestli je ještě nějak možné se z toho vykroutit. Neměla jsem moc velkou šanci.

Znáš dobře a víš, že to opravdu udělám. Máš čtyři minuty na to, přijít sem a nasednout do auta. -Alex

Znovu jsem si povzdechla a šla pomalu dolů. Naplnila jsem své tělo vodou, aby mi nekručelo v břiše a šla za Alexem.

,,Čau," řekla jsem a posadila se na místo spolujezdce.

,,Konečně," pousmál se a nastartoval.
,,Není moje oblečení blbý?" Zeptala jsem se nervózně.

Rychle mě sjel pohledem, aby se mohl věnovat řízení: ,, No, na párty to asi není zrovna ideální, ale když ti není dobře.. Hlavně, že jdeš," Usmál se.

Jen jsem přikývla a mlčela po zbytek cesty. Dívala jsem se na krajinu za sklem a přemýšlela, kam vlastně přesně jedeme. Alex mířil někam mimo město, ale nechtěla jsem se ptát, kam. Nechtělo se mi mluvit, jen odpočívat.

Na párty jsme dorazili tak do hodiny, byla už v plném proudu a hudba i křik byly slyšet na kilometry daleko. Někteří lidé postávali venku s cigaretou v ruce, ale bylo jich jen pár.

Vystoupili jsme z auta, Alex mě vzal kolem ramen a zamířil se mnou dovnitř.

Když jsme vešli, překvapilo mě, kolik uvnitř bylo lidí. Bylo jich tam stovky. Někteří divoce tančili v rytmu hudby a jíní jen tak postávali, nebo posedávali okolo s kelímkem alkoholu v ruce.

Alex se na mě hned otočil a uličnickým úsměvem na rtech, přehodil si mě přes rameno a táhl mě na taneční parket. Věděl moc dobře, že jinak by mě tam nedostal. Bušila jsem do něj pěstmi, ať mě sundá, ale nebyl by to on, kdyby mě poslechl.

Uprostřed mě sundal a začal bláznivě tančit okolo mě. Jen jsem tam nehybně stála a přemýšlela, jak uniknout. Už teď mě z té hudby bolela hlava a mně se chtělo utéct zpátky domů a zalézt si do postele.

Když si všiml, že tam jen tak stojím, vzal mě za ruku a vedl mě někam na stranu. ,,Am, jsi na párty. Měla by ses trochu odvázat a bavit se," Povzdechl si.
,, vím.." zamumlala jsem jen.
,,Pane bože.. Támhle je Alison.. Musím s mluvit," vyhrkl Alex, když ji spatřil.
,,Jak vypadám?" Zeptal se mě.
,,Skvěle," pokrčila jsem rameny. ,, Hodně štěstí."
Kousl se do rtu, přikývl a dral se davem za ní. Já se otočila a přemýšlela, jestli má smysl tu čekat.

,,Hej Ty!," ozvalo se za mnou. Otočila jsem se a spatřila o něco staršího kluka. Měl na sobě volné černé kalhoty a černou mikinu s kapucí na hlavě. Nebylo mu moc vidět do obličeje.

,,Co tady jen tak stojíš? Na, tohle ti pomůže," řekl a podal mi do ruky malou pilulku.

,,Extáze?" Zeptala jsem se váhavě.

,,Jasně. Nemáš se čeho bát, bere to tu každý," mrkl na mě.

,,Kolik za to chceš?" Zeptala jsem se.

,,Nic mi nedávej," mávnul nad tím rukou a ztratil se v davu.

Rychle jsem jí strčila do pusy a spolkla. Potom jsem si šla nalít trochu alkoholu, i když jsem ho nikdy dřív nepila.

Líbila se 25 Část?:) Potěší Vote a komentář♥

LonelyKde žijí příběhy. Začni objevovat