Son kez elini tuttuğum, tüm yıldızlarına baktığım, baharın ilk çiçekleri gibi hissettiren o dudaklarını son öpüşüm, kollarımın arasından kayıp gittiğin kış...oysaki yılın ilk karını birlikte izleyecektik ama sen seni sımsıkı sarıp saklamak istediğim kollarımdan çok erken gittin lix.
affet beni sevdiğim, seni sonsuza kadar beraber olacağımıza inandırdığım için. affet beni sevdiğim o gün gözünden düşen son damlayı silemediğim için.
kollarımdan kayıp giderken bile hep benimle olacağını söylediğin halde erkenden gittiğin için özür diledin. asıl ben senden özür dilerim seni daha fazla yanımda tutmaya gücüm yetmediği için.
benim parlayan tek yıldızım, senin tüm savaşlarında yanında olmak isterdim ama sen yalnızlığımızla kavuştuğumuzu söylerdin hep, şimdi ben sensizim yine yalnızım şimdi de kavuşmak istemez misin?
benim güzel sevdiğim, kalbimde sen olduğun sürece her şeye dayanabilirim sandım bana hep dayanacağıma söz verdirttin ben senin her zaman yanında olacağım dedin nerdesin şimdi? senin için yaşayacağıma söz verdim ama kavuşmak istemez misin şimdi benimle, birlikte sonsuz olalım istemez misin?
Sensiz geçirdiğim 94. gündeyim, yine sensiz nefes aldığım 2238. saatimdeyim, güneş doğmak üzere ve sen yine yoksun.
dayanamıyorum artık nefeslerim beni boğuyor. sen benim güneşimdin bende aydım sensiz parlayamazdım. şimdi sen hangi yıldızsın bulamıyorum ben sensiz nasıl parlarım?
gözümdeki her yaş bile senin tarafından renkleniyordu ama artık yaşlarım akmıyor güneşim olmadan kuruyup solan bir çiçek gibi,
rüyalarımda kavuşuyorduk, ama artık onların yerini de sensizliğin kabusları aldı. rüyalarımda saklamak istiyorum seni kollarımda saklamak istiyorum seni lix'im...
——————————————————
şimdi güneşimi bulduğum, seni bulduğum o çiçek bahçesinin sonundayım, çiçekler bile nefes almıyor artık. o zaman sana kavuştuğum gündü şimdi yine aynı yerde sana kavuşsam? özür dilerim sevgilim sensiz yapamadığım için yine sözümü tutamadığım için.
kalbimde sen olduğun sürede her şeye dayanabilirim sandım ama sensizliğin içinde kayboldum.
karanlıkta kayboldum sevgilim seninle aydınlanmaya geliyorum...
——————————————————
selam bu yayınlayacağım ilk ficim çok kısa olsa da bir hevesle yayınlamak istedim umarım az da olsa hoşunuza gider ❤︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
our story || hyunlix
Fanfiction❄︎ one shot "kalbimde sen olduğun sürece her şeye dayanabilirim sandım" #hyunlix #angst ¹⁴¹²²¹