27 част

723 18 2
                                    


Гледната точка на Катрин

Седях пред кабинета на лекарката ми чакайки днадойде моя ред. Сигурно съм хванала някакъв грип с повръщане и отпадналост.

Два часа по късно...

Излязам със сълзи на очите и изследвания в ръце. Извадих телефона си с треперещи ръце.

- Кат- щом чух гласа му още повече сълзи се изсипаха.

- Кат къде си-попита притеснено

- Кам трябва да поговорим- изхлипах

- Плачваш ли? Ако е заради случилото се с Рая знаеш че никога не бих докоснал друга. Обичам те Кат, моля те не плачи..

- Хайде да се видим в къщата ни- помолих го тихо

Там съм- каза и затвори

Позвънях на вратата с подпухнали зачервени очи
Щом отвори Камерън веднага обви ръце около мен.

Да се почувствам в безопасност, подкрепяна и обичана беше всичко което ми трябваше. А тази прегръдка ми даде много повече. Бях абсолютно сигурна че не ме е излъгал за Рая.
Искаше ми се да се върна два месеца назад. Когато все още се забавлявай безгрижно с приятелите си. Но дори и да имах тази възможност не бих могла. Няма да имам силата за загубя Кам, а и не само.

- Какво се е случило защо плачеш?- попита и затвори вратата

Извадих изследванията от доктора и му ги подадох. Писана ме за да може да ги вземе и започна да чете едно по едно. Секунди по-късно на лицето му се появи шокирана физиономия което меко казано ме стресна.

- Се,се, сериозно ли?-попита без да отделя поглед от листа
- Да
От толкова стискане вече бях разкървила устните си,но когато най -накрая ме погледна и видя че не се шегувам усмивка се разпростря на цялото му лице.прегърна ме силно и ме вдигна във въздуха.

- Ще ставам баща. Това Ане е реално!!!

Пусна ме и видях насълзени те му очи. Беше наистина щастлив а виждайки това вече и аз можех да се зарадвам истински.


Авторска бележка

Извинявам се за наистина ужасно дългото отсъствие, но ще се опитам все пак да продължа историята.

Благодаря на всеки който още я следи и чета, както и за всеки един коментар защото ако вас ви нямаше историята също нямаше да я има

My bad BoyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora