fotoğrafta ali nazlı ve beliz vardı.
ferman:bu resmin sende ne işi var lan der.
ali susup konuşmaz.
ferman:lan sana diyiyorum sen kimsin bu resmin sende ne işi var.
ali yine konuşmaz.
ferman ayağı kalkar alinin karşısına gelir yakasına yapışır.
ferman:kimsin lan sen kim bu resmin sende ne işi var ali kimsin sen.
ali:b-bb-bbenn ali ab-abi. ferman alinin gözlerine bakar.
ferman:yoo yooo bu olmaz biz gömdük seni ali sen değilsin sen ali değilsin anladın mı değilsin.
ali:benim abi benim ali ali erinç.
ferman:sen nasıl olur bu ali sen misin der.
ali:benim lan benim ali erinç.
ali o an uyanır kan ter içinde kalmıştır nerde olduğuna bakar koltuktadır fermanda aynı şekil koltukta uyuyordu.
ali:rüyamıydı şimdi bu yani ama çok gerçekti saate bakar 7.05 geçiyordu hemen kalkar fermanı uyandırır.
ferman:günaydın ali.
alli:günaydın ferman hadi kalk hastaneye gidelim o an kapı çalar ali kapıya doğru gider kapıyı açar nazlı ve beliz ellerinde tepsilerle içeri girerler.
beliz:günaydın ali ferman.
nazlı:günaydııınn.
alfer:günaydın hanımlar ne bu tepsiler.
belnaz:börek yaptıkta yiyelim dedik o an kapı çalar açdem adil selvi hepsi içeri dalar.
ali:çay yapıyım bende der ve mutfağa gider çayı yapar ve içeri geri gelir.
herkese bakar nede çok özlemişti bu tabloyu bütün dostları arkadaşları ablası sevdiği kadın babası gibi gördüğü adil hocası annesi gibi sevdiği selvi çocukluk arkadaşı demir sarı fırfır açi bütün sevdikleri ordaydı onlara bakar gözünden bir damla yaş düşer hemen kendini toparlar ve konuşur.
ali:çaylar geldi.
herkes:oh be nerde kaldı dök bizlere birer çay.
ali herkese çay doldurur peki bunu kim planlamıştı tabiki beliz ve nazlı nasıl mı.
flaschback.
ali ve ferman gittikten sonra nazlı ve beliz konuşup planlar herkese haber verirler herkes kabul eder. flaschback son.
nazlı ve beliz aliye bakar ali mutluydu onun yüzündeki benzeme haraketleri aynı aliydi beliz bu alininde ablası olmuştu. beliz aliye bakar ali mutluydu.
beliz:ali birşey konuşalım mı.
ali:tabi beliz han-(beliz ciddi bir şekilde bakar)abla beliz abla. çıkarlar balkona.
beliz:ali beni ablan olarak gördüğün için teşekkür ederim.
ali:asıl ben teşekkür ederim beni kardeşin olarak gördüğün için. beliz aliye bakar ve kollarını açar ali hemen belize sarılır kokusunu içine çeker alinin ciğerleri belizin kokusu ile doldurur abla kokusuydu bu nasıl çekmesin ki bir süre sonra ayrılırlar beliz alinin yüzünü avuçları içine alır ve konuşur.
beliz:bundan sonra bir ablan var bir şeye ihtiyacın olursa gel ablanın yanına olur mu.
ali:olur abla hadi içeri geçelim bizde kahvaltı yapıp hastaneye geçelim orda sana bir soru soracam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERHAYAT HASTANESİ
General FictionBU SERİDE OLAN HERŞEY BÜTÜN KURALLARIN HEPSİ HAYAL ÜRÜNÜDÜR.