Chapter 2.

88 9 1
                                    

,,Što?! Ma, ne samo sam..." prekinuo me je.

,,Ne laži mi! Čuo sam tvoj razgovor s njom!"

,,Kako se samo usuđuješ prisluškivati?"

,,Za to ćeš biti kažnjena!!"

Povukao me za ruku i počeo vući prema svom autu.

,,Au! Harry, to me boli!" Jaukala sam od boli. Ovo stvarno boli!

,,Neću! Zaslužila si to!!"

,,Pusti ju!" Čula sam glas iza sebe. Na naglo smo se okrenuli i ugledali Zayna.

,,Oh, Zayn. Molim te po..."

,,Ušuti!"

,,Harry, ja znam da se moja sestra tebi fizički sviđa, ali molio bih te da je pustiš!"

Pustio mi je ruku, a ja sam otrčala Zaynu u zagrljaj plačući. Pogledala sam svoju ruku i vidjela crvenu ruku. Crvenu Kao... Krv? O Bože pa meni ide krv.

,,Nicole, idi kod Jody, a ja idem s Harryem." upozoravajuće mi je rekao, a ja sam samo potvrdno kimnula glavom. Otišla sam do ulaza i pozvanila Jody.

,,Tko je?"

,,Jody, ja sam."

,,Joj, evo."

Otvorila mi je vrata i ja sam ušla. Koračam prema liftu koji me već čeka. Ulazim i pritišćem na gumb broj 11. Gledam se u ogledalo i tek sad shvaćam kako izgledam. Popravim kosu i obrišem vlažnim maramicama razmrljanu maskara ispod očiju. Izašla sam van iz lifta i zaputila se prema Jodynom stanu. Ona me je već čekala otvorenih vratiju. Brzo sam ušla i bacila torbu na pod.

,,Nicole? Što se dogodilo?"

,,Daj mi nešto žestoko!"

,,Još mi nisi odgovorila!"

,,Harry."

,,Aha, već mi je sve jasno. No, vidjela sam kroz prozor nešto."

,,Ah, da. Zayn me je spasio."

,,Lijepo od njega."

,,Daj mi žestoko piće, Jody!"

,,Nicky, znaš da ne smiješ piti. Već si bila na liječenju."

,,Nema veze, samo malo ću."

,,Ahhh, vidim da se ne može protiv tvoje volje. U redu, samo jednu malu čašicu, okej?"

,,Dvije!"

,,Okej, dvije i nema više!"

,,U redu šefice."

Stvarno mi treba neki alkohol. Znam da ne smijem piti ali smučilo i nakupilo. Dođe mi da se zatvorim u izoliranu sobu i vrištim sve dok mi ne ponestane glasa. Jody je donesla dvije čašice i natočila alkohol. Jednu sam uzela ja, a jednu ona.

,,Danas nazdravljamo za to da su muškarci obična đubrad!" rekla sam i nagnula čašicu, a ljuta tekućina je prošla kroz moje grlo. Peče! Ali je dobro. I Jody je popila sve. Obadvije smo si natočile još jednu čašu. To smo također popile na ex.

,,U redu Nicky, dosta sada."

,,Samo još jednu, molim te."

,,Rekli smo samo dvije."

,,A daj Jody!"

,,U redu! Samo još jedna!"

Yes! Znala sam da će nakon treće biti pijana. Zato će mi dati još. Lukava si ti. Jesam. Popile smo i treću. Jody je posegnula za bocom i natočila nam objema još. Bit će to duga noć!!

...

Budim se uz jaku glavobolju, a sjećanje na jučerašnji dan preplavi moj mozak.

Harry.

Zayn.

Alkohol.

I... Ono najgore. Izvodili smo striptiz. Ugh! Bile smo pijane. Užas! Glava će mi svakog čaša eksplodirati. Spavala sam na kauču. A kad malo bolje pogledam. To je bio Harry.
(evo, nadam se da vam se sviđa i priča i ovaj nastavak... Molim vas ostavite vote i komentar jer hoću čuti vaša mišljenja. Volim vas❤)

A model or someone else?Where stories live. Discover now