♡𝗈𝗉𝗂𝗌𝗒 𝗄𝗈𝗍𝗈́𝗐 𝗓 𝗄𝗅𝖺𝗇𝗈́𝗐♡

9 2 0
                                    

Klan Chmury
•Przywódczyni•
Srebrzysta Gwiazda - szara kotka z czarnymi pręgami oraz białym pyskiem. Posiada złote oczy oraz krótki pysk.
•Zastępca•
Nocna Stopa - duży biały kocur z czarnym ogonem oraz uszami. Posiada bardzo ostre kły. Jego oczy są koloru zielonego.
•Medyk•
Rdzawy Pysk - mały kocur o ciemnych niebieskich oczach. Jasne rdzawe futro, posiada ciemny szary ogon.
•Wojownicy•
Żółty pazur - kocur o wydłużonym ciele, posiada brązowe pręgowane futro z czarnym ogonem. Oczy koloru złocistego.
Złamany wąs - kotka o szerokim białym pysku. Jej futro jest koloru jasnego brązu, oprócz pyska.
Ciemna chmura - kotka o jasnoszarym futrze. Ma bardzo długie pazury u przednich łap. Tęczówki koloru jasnego brązu. Uczeń - Księżycowa Łapa
Bluszczowy Ogon - kocur o białym puszystym futrze z szarymi pręgami. Posiada ostre pazury u przednich jak i tylnich łap.
Lipowy Zachód - jasna, ruda kotka z szarym pyskiem. Oczy koloru ciemnego szarego. Krótki ogon w ciemniejszym kolorze rudego. Uczeń - Różana Łapa
Łaciate Ucho - brązowo-biała łaciata kota o niebieskich oczach. Ma długi brązowy ogon z białą końcówką.
Miodowe Futro - kocur o złotym futrze z białymi uszami oraz ogonem. Oczy koloru ciemnego brązu. Ma bardzo ostre kły. Uczeń - Mglista Łapa
•Uczniowie•
Różana Łapa - kotka o złotych oczach, oraz białym,gęstym futrze z szarymi pręgami. Mentor - Lipowy Zachód
Księżycowa Łapa - czarny kocur o ciemnych zielonych oczach. Krótki puszysty ogon. Ma bardzo ostre pazury tylne. Mentor - Ciemna Chmura
Mglista Łapa - ciemnoszara kota z heterochromią, lewe oko ma brązowe a prawe zielone. Średniej długości czarny ogon. Mentor w - Miodowe Futro
•Karmicielki•
Kamienny Mróz - piękna rdzawa kotka, z białymi łapami oraz szyją. Jej oczy są koloru szarego i delikatnymi przebłyskami niebieskiego
Jeżynowy Kwiat - ładna kotka o długiej, jasnobrązowej sierści. Oczy mają kolor ciemnego zielonego przez co wyróżniają się na całym jasnym futrze.
Księżycowa Pieśń - najmłodsza krótkowłosa karmicielka, o beżowej sierści z odblaskami brązu. Posiada złote oczy które w świetle księżyca wydają się być czerwone jak ogień.
•Starzyzna•
Skrawcze pióro - kocur o ciemnej, rdzawej sierści. Która wyglada jak płomień. Posiada również czarną szyje, uszy oraz łapy. Oczy koloru niebieskiego.
Biały Piorun - Stara kocica o śnieżnobiałym futrze. Oczy koloru jasnego zielonego z odblaskami złotych kolorów.
•Kocięta•
Chmurka - małe długowłose kocię, o brązowej sierści. Matka - Jeżynowy Kwiat
Złotko - złote kocię o zielonkawych oczach. Matka - Księżycowa Pieśń
Piórko - beżowe kocię o niebieskich oczkach. Matka - Księżycowa Pleśń
Piorunek - białe kocię o szarych oczach. Matka - Kamienny Mróz

                              Klan Mgły
•Przywódca•
Omszona Gwiazda - długowłosy kocur o brązowym futrze w ciemne cętki. Tęczówki koloru niebieskiego z przebłyskiem zieleni. Ma bardzo ostre pazury lap przednich oraz tylnich.
•Zastępca•
Klonowe Futro - kotka o złotym umaszczeniu. Oczy mają kolor zielony z dodatkiem delikatnego brązu. Ma bardzo długi ciemnozłoty ogon.
•Medyk•
Szare Jezioro - kotka o szarym umaszczeniu, niebieskie oczy które w świetle księżyca wyglądają na fioletowe. Ma krótki szary ogon z ciemną końcówką.
•Wojownicy•
Burzowy Skok - kocur o jasnobrązowym umaszczeniu, ma ciemnobrązowy ogon, łapki oraz pysk. Tęczówki koloru złotego. Jeden z najstarszych wojowników.
Tygrysi Płomień - kocur o rdzawym futrze, ma białe uszka, łapki oraz szyje. Jego oczy są koloru niebieskiego.
Kremowy Bluszcz - Kotka, jedna z najmłodszych wojowników. Kolor futra ma beżowy oraz biały długi ogon. Tęczówki są koloru zielonego z przebłyskiem brązu.
Mroczne Oko - kocur o czarnym umaszczeniu, spód brzucha ma ciemno szary który dość ciężko dostrzec. Ma bardzo ostre pazury łap przednich. Jego oczy są koloru ciemnego brązu, przez co wydają się nawet czarne
Wodny Strumień - kotka o białym puszystym futrze, ma delikatnie szary pyszczek oraz ogon. Jej tęczówki są koloru niebieskiego, z dodatkiem złotego.
Bluszczowa Smuga -  kocur o ciemnoszarym futrze z czarnymi pręgami, do tego ma jasnoszarą szyje. Posiada jasne oczy które wyróżniają się na tle ciemnego futerka. Ma bardzo ostre kły.
•Uczniowie•
Ośnieżona Łapa - biała kotka w ciemne rdzawe plamy na futrze. Tęczówki koloru jasnego brązu z przebłyskami złotego odcienia.
Bursztynowa Łapa - kocur o beżowym futrze. Posiada brązowe łapki, uszy oraz pysk. Zielone oczy idealnie wyróżniają się na tle białego puszystego futerka.
Ciemna Łapa - kotka o brązowym umaszczeniu. Na grzbiecie widnieją jaśniejsze plamki brązowego futra. Posiada dość ostre pazury tylnie jak i przednie.
•Karmicielki•
Kremowe Oko - kotka o złotym futrze, do tego szyje oraz kawałek ogona w kolorze białym. Ma jasne brązowe oczy które wyglądają prawie jak kremowe.
Bluszczowy Skok - kotka o długiej szarej, sierści, z czarnymi pręgami na grzbiecie. Posiada heterochromię, lewe oko jest zielone a prawe złote.
•Starzyzna•
Brzozowe Futro - najstarszy kot w klanie. Kocur o jasno szarej , wręcz białej, krótkiej, sierści. Posiada ciemne niebieskie oczy z przebłyskami zielonego.
Jadowita Blizna - kotka o kremowym umaszczeniu, posiada brązowe pręgi na grzbiecie. Jej tęczówki są koloru jasnego brązu. Ma bardzo ostre kły które mogą rozciąć nawet najtwardsze mięśnie u dobrze zbudowanych kotów.
•Kocięta•
Księżniczka - kocię o czarnym umaszczeniu i szarymi uszami jak i łapkami. Ma heterochromię , prawe oko zielone, lewe złote. Matka - Bluszczowy Skok
Łapka - długowłose kocię o białym futrze. Oczy koloru zielonego z przebłyskiem brązu. Matka - Kremowe Oko
Bursztynek - kocię o złotym umaszczeniu z ciemnymi brązowymi cętkami na grzbiecie. Jego tęczówki są koloru niebieskiego. Matka - Kremowe Oko
Bluszczyk - kocię o szarej sierści z zielonymi oczkami. Matka - Bluszczowy Skok

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 13, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Miłość dwóch kotów z lasu||Warriors catOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz