[FIGYELEM 18+.OS RÉSZ KÖVETKEZIK!]
Bakugou szemszöge
Újra megint reggel van. Mint mindig, morcosan kimentem a konyhába egy kávét készíteni. Miközbe főtt le a kávé, bambulva néztem magam elé. Totyogás keltette fel figyelmem. Kirishima volt az. Piros tincsei szemébe lógtak, szemeit dörzsölve,ásítva jött felém. Olyan aranyos..JÉZUSOM. MIKET BESZÉLEK?Gondolataimat Kirishima álmos hangja kergette el.
-Kirishima: Jó reggelt Bakubro!
-Bakugou: Neked is hegyhajú. -mondtam morcosan- Neked is csináltam kávét. -mutattam rá a kis cápás bögréjére-
-Kirishima: Oooo köszönöm! -mondta pírral az arcán-
Leültem a kanapéra, majd benyomtam a Tv-t. Kirishima mellém ült, majd kezeit ráhelyezte combomra. Teljesen eltakarva arcom, néztem tovább a Tv-t.
-Kirishima: Bakugou? Miért takarod el az arcod? -kérdezte kacagva-
-Bakugou: Közöd hegyhajú? -válaszoltam morcosan-
Kirishima tovább kacagva felállt a kanapéról, majd tovább battyogott a konyhába.
-Kirishima: Kérsz valami reggelit?
-Bakugou: Hmm. Talán. Ha csinálsz akkor igen.
-Kirishima: Rendben akkor neked is csinálok rántottát.
Miközbe Kirishima alkotott a konyhába én addig mentem lezuhanyozni.Megnyitottam a zuhanyt és lassan levetkőztem. Jó kis forró fürdővíznél nincs is jobb. Nyugalmamba megzavart a piros hajú hangja.
-Kirishima:Bakugou kész a kaja!
-Bakugou: Gyere be!
Amikor ezt kimondtam, hallottam a megszeppent hangját. Szépen lassan belépett és rám nézett pírral tele arcával.
-Bakugou: Tán tetszik a látvány? -néztem rá perverz mosollyal-
-Kirishima: Bakugou mi jár a fejedbe? -kérdezte ijedten-
-Bakugou: Vetkőzz és meglátod.
Kirishima szépen lassan levetette boxerét majd NEHEZEN magát takarva mellém állt a zuhany alá. Elfordult hogy semmiképp se lássam meg nemiszervét.
-Bakugou: Miért fordulsz el? Nekem tetszik a látvány.
-Kirishima: Ne..nem tudom.. -mondta félelemtől reszketve-
Megfogtam lágyan vállait ,majd magam felé fordítottam. Csillogó szemeivel szemembe nézett és csak volt.
Sziasztok! Ne haragudjatok hogy ennyi ideig nem írtam storykat, kicsit el vagyok havazva. A +18at muszáj volt kiírnom hogy ne legyen nagy probléma a nemiszerv szó :D Remélem tetszik a rész és a legszaftosabb résznél hagytam abba.
YOU ARE READING
Te és Én
Fanfiction!KiriBaku story! !Nem vállalok felelsőséget a +18as tartalmakért és káromkodásért. (Persze szólni fogok ha némelyik részbe előfog fordulni)! !Kitalált történet, az egész animétől ütni fog! !Jó olvasást!