"4 tahun yang lalu, ada 6 orang lelaki yang mencipta geng sendiri. Geng itu diberi nama Toman"
"Mereka melantik salah seorang menjadi ketua geng iaitu, mikey. Penolong ketuanya, draken."
"Tapi ketika sebelum Hari jadi mikey, abang sulungnya tidak sengaja dibunuh oleh kazutora hanemiya"
"Abang sulungnya diberi nama shinichiro sano. Bekas ketua geng black dragon generasi pertama."
"Kazutora hanemiya dimasukkan ke dalam sekolah juvie."
"Toman tidak berakhir di situ. Selepas 4 tahun ada yang diantara mereka dapat gelaran sendiri.
"Contohnya, draken dan mitsuya mendapat gelaran, kembar naga Toman"
"Y/n faham Tak?" Tanya yamagishi Setelah menceritakan tentang Toman.
Y/n mengaguk."Boleh Tak aku nak tahu pasal mikey?"
"Amboi. Y/n suka mikey ka?" Makoto mengusik. Y/n mengelengkan kepalanya.
"Bukan, tapi y/n pening. Mikey ada lagi abang selain shinichiro ka?"
"Ada, abang angkat"
Y/n mengerutkan dahi. Yamagishi menghela nafas.
"Dulu ada sepasang suami isteri. Mereka hidup bahagia. Isteri itu melahirkan anak pertama. Anak pertama itu shinichiro"
"Selepas beberapa tahun, isteri with mengandung lagi. Malang sekali isteri itu tidak dapat diselamatkan ketika melahirkan anak kedua. Anak kedua itu mikey.
"Disebabkan kesedihan yang melanda suami. Dia berkahwin lagi sekali. Dapatla anak perempuan yang diberi mama emma."
"Tanpa pengetahuan orang ramai. Sebenarnya Ibu emma telah berkahwin dengan orang lain tetapi orang itu mengkhianatinya."
"Orang itu berkahwin dengan seorang perempuan dari filipina. Mereka mendapat seorang anak lelaki yang diberi nama izana"
"Faham?" Yamagishi mengambil segelas air lalu meminumnya.
"Maknanya,mikey dan shinichiro ada adik tiri nama emma. Lepastu emma ada abang tiri lagi seorang iaitu izana"
"Nasib baik kau faham"
Zzzzzzzz
Yamagishi dan y/n menoleh ke arah suara itu. Rupa rupanya akkun, takuya dan makoto sudah tidur.
"Y/n kau nak tahu Tak apa yang jadi dengan izana?" Y/n mengaguk.
"Selepas beberapa tahun kematian shinichiro. Dia membuat geng sendiri. Tenjiku."
"Izana ketua geng itu dan Penolongnya kakucho."
Otak y/n terhenti seketika.
"Semua atasan geng with adalah anak yatim. Izana dan kakucho pun Sama"
"D-"
Pintu biliknya dibuka. Kelihatan abang y/n takemichi.
"Wei korang nak tidur sini?"
"Nak....." Makoto yang masih mamai menjawab pertanyaan takemichi.
"Jom"takemichi dengan semangatnya menarik takuya, makoto, akkun dan yamagishi keluar dari bilik adiknya.
"Bye" takuya melambai ke arah y/n. Y/n membalasnya.
Dia menyetuh dahinya sendiri.
'dah Tak panas. Besok bolehla aku pergi sekolah' bisiknya didalam hati.
YOU ARE READING
Masa (Adik Takemichi)
AçãoTOKYO REVENGE FANFICTION Masa. Perkara paling Mahal di dunia dan tidak dapat dibeli. Y/n hanagaki. Adik dari hanagaki takemichi. Selepas beberapa Hari,y/n selalu dapat melihat Masa depan. Dia anggap itu hanya imaginasi sahaja. Tetapi dia...