Maksmana dan aryana pergi ke kelab karoke di cyber raya untuk membuat misi setelah diberi tahu untuk membuat misi.mereka perlu menahan abang bear kerana abg bear membuat penjualan senjata haram.
Aryana:hello saya ade dapat pesanan burger
Kocho¹:hah burger kami takde order burger.
Abg bear:burger ape tu?
Aryana:Burger budu!
Abg Bear:ushh bak sini!
Abg bear mengambil periuk itu aryana mahu keluar dari situ tapi ditahan.
Abg bear:eh mana burger?kau tipu aku sini kau!!
Aryana mengeluarkan gerakannya.
Aryana:kuasa ais!!belahan ais!!
Ais itu terkena kepada koncho abg bear.abg bear apelagi dia larilah.aryana takyah tanya dia panggil maskmana suruh kejar abg bear dia settlekan koncho abg bear dan seorg pompuan tu punya koncho(sorry lupa)maskmana pergi kejar abg bear.
Abg bear:ishh tak guna betul dah terbongkar.
Maskmana:ehem nak pergi mana tu abg bear?
Abg bear:ah kau takyah sebok.
Mengacukan pistol kepada maskmana
Dia tarik picu tu aryana tolak abg dia. aryana terkena tembakan dibahunya.
Maskmana marah dan keluarkan pedangnya.Maskmana:tak guna kau!!nahas kau!!topeng perak!!belahan perak!!
Abg bear terkena belahan tu dan pengsan.maksmana pergi ke adiknya dan bertanya
Maskmana:ok tak
Aryana:ok je sikit je ni.
Ejen bakar,Ali,Alicia,fit dan booby datang ke atas bumbung.
Alicia pergi ke aryana dan menutup luka itu dengan kain putih.
Aryana:terima kasih alicia
Alicia: sama² jom saya tolong bangun.
Fit:tch cuai tu sebab kena tembak.
Bobby:haah lemah betu-
Maskmana mengacukan pedangnya ke tengkok fit dan bobby(kiranya maskmana ade dua pedang)
Maskmana:jangan kau berani panggil adik aku lemah kalau tak aku pancong kepala korang.
Fit&bobby:s-sorry!
Maskmana pergi ke adiknya dan mengangkatnya macam ni
Source:google
Maskmana:jom
Mereka balik ke mata dan maskmana bawak adiknya ke bilik rawatan.
Tamat