Revederea

167 4 0
                                    

Ajung in pădure , ma uit in jur si nu vad nimic . Era timpul sa vad ce e in ghiozdan . Erau multe chesti utile precum sfoara , apa , mâncare , o mica trusa de prim ajutor și multe altele . Scot trusa si ma bandajez în locul unde am fost tăiată . Noul meu scop era sa îmi găsesc fratele , dar si sa găsesc un loc bun de stat peste noapte . Am mers un timp si am găsit un loc bun de stat peste noapte era o gaura de un metru pe marginea unui izvor . Am tăiat niste crengi si am acoperit cu ele trei sferturi din deschizătura gauri , am acoperit cu pământ si am intrat . Am făcut un mic foc înăuntru , era bine si foarte ascuns , nu ma vedea nimeni si nici nu se vedea lumina de la foc . Am adormit , intre timp sa stins focul , ma trezesc si aud pasi deasupra mea ,erau alti jucatori, mam bagat ușor in colt sa aștept sa plece . Vorbeau încet de parca îi urmarea cineva , unul dintre ei face un pas înainte , se rupe pământul si piciorul lui intra in gaura mea . Speriata , nu il ating , începe sa înjure încet si își scoate piciorul.
- Nu ma văzut nimeni am scăpat . zic eu in gând
Parteneri plecară si eram mult mai ușurata . Am astupat gaura din tavan si am intrat înapoi , am aprins focul din nou si am adormit . Ma trezesc de dimineața si plec . După un timp , fratele meu sare pe mine si ma arunca in tufișul din dreapta mea .
- Liniște . spune el
In doua minute trece un grup de 4 persoane pe lângă noi .
- Gata ? zic eu
- Da au plecat . îmi raspunde
Ieșim din tufiș si realizez ca am sange pe mâini , era tăiat , ma opresc scot trusa de prim ajutor din ghiozdan si il bandajez .
- Mulțumea . zice el
- Nu ai pentru ce . îi răspund . Cum ai scăpat ?
- Am fugit si nu am luat nimic
- Iți e foame ?
- Da .
Ma opresc si scot o punga cu carne gătită . Ii dau si plec .Era timpul sa căutăm un loc de înnoptat.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 03, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The Hunger GamesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum