Bölüm 4 :DORA VE ARYA

17 6 4
                                    

Dayanamadım yazdığım hikayeyi şimdiden yayınlayacağım yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum
.
İyi okumalar.
.

M.S

O kadar yıllar onu takip ediyorum ki bu kadar yakınına gelmek beni çok heyecanlandırdı. hani bir ünlüyü televizyondan görürünüzde konserine gidince içiniz içinize sığmaz benimki de o hesap. Ellerim o kadar titriyor ki heyecandan mı yoksa soğuktan mı çözemiyorum.

"Dora eve gel yemek hazır" bir kadının uzaktan bağırma sesiyle ona döndük. "Geliyorum anne "dedi sevdiğim bey. Demek adı Dora'ydı. Anlamı en yüksek yer demek benim kalbimin en yüksek noktası Dudaklarımdan istemsiz onun adı döküldü. bana döndüğünde heyecanlandım ve bir adım geriye çekildim. bir elini cebine bir elinde şemsiyle bana bakıyordu. şemsiyenin yarısını bana uzattığı için deri ceketinden süzülen damlalar gri eşofmanını ıslatıyordu. çokkk sexyyy.

"Gelecek misin?" dedi beyaz ince parmaklarını gözümün önünde sallayarak "efendim "

"Bisikletini almaya çok uzun duramam annem yemeğe geç kalınmasını sevmez" dedi. 2 katlı beyaz boyalı evin balkonunda bize bakan kadını göstererek .Başımı olumlu anlamda salladım. çok kısık bir sesle kendi kendi mırıldandı. Ne söylediğini anlamadım ama sormaya da çekindim açıkçası. Birlikte onun evinin kapısına geldik. o sırada kapı açıldı ve esmer bir kadın dışarı çıktı. kadın inanılamaz derecede güzeldi onun annesiydi büyük ihtimal. hafif tebessüm ederek utangaç bir şekilde "merhaba "dedim.

oda bana sıcak bir şekilde gülümseyerek "merhaba kızım" dedi ve cümlesini devam ettirdi. "sen Dora'nın kız arkadaşı mısın?" keşke be abla keşkee başımı olumsuz anlamında salladım ama o sıra Dora hemen annesine "Anne sana kaç kez dedim böyle gereksiz sorular sorma diye"

Annesi hemen oğlunun koluna vurarak "Benimle düzgün konuş Dora! " dedi.

" bisikletin sahibi " dedi umursamaz bir soğuklukla söyledi bunu Dora'nın bu soğukluğunu annesinde fark etmişti. "Ay! Dora hiç demiyorsun kapıda kaldık diye" dedi sitemle eliyle içeriyi göstererek "geç kızım içeri sana kahve yapıyım ısın adın neydi bu arada." Dora annesinin bu sözüne kafasını iki yana salladı olumsuz bir şekilde. Beni istemiyor muydu? Bu durum benim moralimi bozmuştu.

"Arya efendim." yaşadığı yeri çok merak etsem de gecenin bir vakti buraya kadar gelmem bile yanlıştı. Hem ailemin kulağına giderse yanlış anlaşılır hem Dora bu olaydan pek hoşlanmamış gibiydi." Ben eve gitsem iyi olacak ailem merak eder."

"Aa! bu olmadı bir gün erken vakit bekliyorum " dedi annesi sevecen bir şekilde "oğlum kızı evine bırak" dedi ve Dora'nın itiraz etmesine fırsat vermeden kapıyı suratımıza kapattı. Dora'nın bir saniye içinde kapıya söylenip kızgın bir şekilde "bu kadın beni deli ediyor " dedi sanki benim onun yanında olduğumu unutmuş gibi. Yağmur tüm şiddetiyle bastırmıştı kapının kenarında ıslanmamak için sığınmıştık. Aramızda uzun bir sessizlik oluştu ki konuşsak ta yağmurun sesinden duyar mıydık bilmiyorum.

Islanan vücudum. Titremeye başladı. Soğuk parmaklarım vücuduma sarmıştım ama beni ısıtmıyordu.

"Annemin teklifini kabul etmeliydin."

Kulağımın dibine yaklaştığı için aniden başımı çevirince dudaklarımız birbirine sürtmüştü. Bu hareket beni afallattığı kadar onu şoke etmişti. Gözleri gözlerime ilk defa bu kadar yakındı. Bunun bir rüya olduğunu biliyordum bizim bu konumda olmamız imkansızdı. Gözlerimi kapatıp dudaklarına uzandım.

 Gözlerimi kapatıp dudaklarına uzandım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Dora ve Arya'yı nasıl buldunuz?


Keşke Benim OlsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin