Alec :Ce legătură are situația asta cu Hara?
Jimin :Are.... Ea nu a stat mereu cu mine, am luat-o de la tatăl ei abuziv. Era speriata exact ca o pisicuța , însă am facut o înțelegere cu ea.
Trebuia să ma ajute prima dată la un transport , apoi o crimă.
Alec se uita confuz la mine. Imi las privirea în jos pentru a nu-l privi.
Jimin :Victima era chiar tatăl tau. La început nu a vrut să facă asta, era nehotărâtă.
Dar până la urmă a acceptat, a-i putea spune că e și vina mea cei drept.
Lacrimile imi înțepau ochii, voiom să se termine totul mai repede. Imaginile acelei seri imi reveneau în minte, amintindu-mi de lucrul îngrozitor pe care l-am făcut.
Alec :Ar trebui să înțeleg din asta ca Hara mi-a ucis tatăl?
Jimin :Ăăă.... Da! Te prinzi repede.
Alec :Nu e posibil... Nu ar putea face asta.
Jimin :Hara? Îi spui tu cu amănunte cum sa întâmplat ?
Hara :E adevărat Alec... Ti-am ucis tatăl.
Jimin începe să râdă isteric, în timp ce Alec era șocat de cele auzite. Brusc, se ridică în picioare, în fața mea.
Jimin se oprește din ras, fiind atent la ce se întâmplă.
Alec :După toate astea, încă ai avut tupeul să ma privesti în ochi! Nu pot pricepe cum ai putut face asa ceva?!
Eu:Nu am știut că este tatăl tău... Nici măcar nu voiam să fac asta!
Țip în timp ce lacrimile își făceau apariția.
Alec :Nici să nu te gândești să țipi la mine, făcând pe victima.
Apoi, ceea ce ma șocat cel mai mult în acea seară, a fost ca a ridicat mâna la mine.
A vrut să ma lovească... Un lucru la care nu m-am așteptat din partea lui.
Jimin îi prinde mâna, apoi îi spune pe un ton răspicat.
Jimin :O să trec cu vederea peste lucrul asta, însă nu uita, până maine dimineață tu poti fii ras de pe fața Pământului.
Alec își aruncă o privire spre mine, apoi isi eliberează mâna dintr-a lui Jimin.
Alec :Pot să vă distrug viața, acum ca mi-ați spus asta.
Jimin zâmbește.
Jimin :Stiu, stiu. Dar nu vei face asta... Iartă-mă pe mine ca întreb, dar de curând am aflat ca ai o soră mai mică, e adevărat?
Alec se uita la jimin cu o privire care îi trăda frica.
La Jimin însă, nu vedeai asa ceva. Privirea lui trăda doar nebunie și sete de bani.
Alec :N-ai face așa ceva...
Jimin :Ești sigur?
Alec :Nu vreau sa mai aud de voi doi, cât timp voi trăi.
Apoi pleacă, trântind ușa.
Eu:Ești multumit acum?!
Jimin :Ei.. Lasă, oricum nu era de tine.
În orice caz, așteaptă puțin să fac bagajele, apoi plecam.
Eu :Unde ?!
Jimin :Serios, imi trebuie o mică vacanță după toate astea.
Apoi urca în camera sa.
CITEȘTI
Tu esti salvarea mea/P.JM/✨
RandomPark Jimin nu era genul de băiat cuminte și care să se bucure de viață. Pentru el aceste cuvinte nu existau. După ce părinții l-au abandonat, a fost pe cont propriu. A învățat să nu mai creadă în nimeni, și să nu se bazeze pe nimeni. Tocmai de acee...