22.Bölüm ⚘

1.1K 101 32
                                    

İyi okumalar

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Ayaz, kimseye görünmeden Miraç'ın yanından ayrılmış, eve gelmişti. Aras, kapıyı açmıştı ona tam anlaştıkları gibi. Saat yediye geliyordu ve hemen duşa girdi. Sevgilisinin kollarında güzel bir uyku çekmişti. Banyodan çıktıktan sonra odasına girdiğinde Aras'ı yatağının üstünde otururken gördü. Onu görmeyi beklemediği için irkildi görünce.

"Ödümü kopardın. Niye tünedin yatağıma baykuş gibi?" dedi havluyla saçlarını kurularken. Aras abisine bakarak cevap verdi.

"Uykumu açtın sabahın köründe. Ben de dedim ki abime sarayım biraz." dedi muzipçe sırıtarak. Ayaz dolabına ilerledi. Çamaşır ve kıyafet çıkardı kendine.

"Arkanı dön. Üstümü giyineceğim." dedi. Aras arkasını döndü. Bu sırada da konuşmaya başladı.

"Sabah sabah duşa girdiğine göre gece hareketli geçti galiba." dedi alayla. Ayaz, kardeşinin sesindeki alayı sezince havluyu kafasına attı.

"Kes lan. Yeni nesilde terbiye de kalmamış." dedi sahte bir sinirle. Aras, abisine doğru dönüp, başındaki havluyu abisine geri attı.

"Ya sana da şaka yapmaya gelmiyor. Tamam sustum." dedi dudaklarını büzerek.

"Dün gece çok güzeldi. O yüzden moralimi kimse bozamaz bugün. Senin alayların da dahil." dedi keyifle. Aras, kollarını kaldırdı, teslim olur gibi.

"Tamam tamam. Bir şey demedim." dedi ve esnedi. "Uykum var benim. Biraz daha uyuyacağım." deyip, odasına geçti. Ayaz'da üstünü değiştirdikten sonra, evden çıktı. Yüzünde, tatlı bir tebessüm vardı. Geceyi, sevdiği kişiyle geçirmişti ve bu paha biçilemezdi.

Miraç
Mağazayı kilitleyip eve döndüğümde, annem uyanıktı. Olabildiğince sessiz bir şekilde girmiştim aslında eve ama annem uyanık olduğu için görmüştü beni.

"Oğlum. Neredeydin gece?" diye sordu. Haber vermeyi unutmuştum gece. Bozuntuya vermemeye çalışarak cevap verdim.

"Mağazada kaldım. Kafa dinledim. Biraz yalnız kalmaya ihtiyacım vardı." dedim. Başıyla onaylayıp, cevap verdi.

"Yarın erken gel. Mihriban'ı istemeye gelecekler biliyorsun." deyince, içim bir tuhaf oldu. Benim küçük kardeşim ne zaman bu kadar büyümüştü ki?

"Tamam anne. Şimdi bir duş alıp, üstümü değiştirip çıkacağım." dedim.

"Ben kahvaltıyı hazırlayayım. Kahvaltı etmeden göndermem." dedi ve mutfağa geçti. Ben de odama geçtim. Aklıma, Ayaz'la geçirdiğim güzel anlar gelince, kendimi yatağa attım ve sırıtarak tavanı izlemeye başladım. Ben bu şapşala sırılsıklam aşık olmuştum.

Üç bölüm sonra, final yapmayı düşünüyorum.

Yorumlarınızı bekliyorum 🦋

MİR♡AYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin