"אני יכול להישאר איתך?" שאלתי בקול חמוד מסתכל אליו
"ולראות בנים עירומים? לא תודה" הוא אמר *אהא והוא יראה אתם..* חשבתי ושילבתי ידיים לא מרוצה ביכלל,"היי זה אני מי שצריך לקנא,זה לא הוגן! אתה אלפה וכל מי שיגיע כנראה הוא אומגה..." מילמלתי ויונגי ציחקק "נחמד לדעת שאתה קנאי" הוא אמר "כיאלו שאתה לא" אמרתי מגלגל עיניים "היי היי! מולי אסור לך לגלגל עיניים" הוא קבע במין כעס "סליחה" מילמלתי משפיל מבט "ואתה עוד תדע שאתה לא הקנאי היחיד פה" הוא אמר בחיוך ערמומי מרים את הסנטר שלי "ואף פעם אל תשפיל את הפנים היפות שלך" הוא הוסיף ואני הסמקתי והחבאתי את פניי
"גם אל תחביא את הפנים שלך,יפה לך סומק" הוא אמר ואני חיבקתי אותו מחביא את פניי כיאלו בטעות."בעתיד אני אגיד לך כמה חוקים שאם תעבור אותם תקבל עונש, והינה לך כבר אחד מהם" הוא אמר מצמיד אותי אליו
"לא להשפיל/להחביא את הפנים שלך" הוא אמר ואני הנהנתי לכן בחיוך קטן, "במילים בייבי" הוא אמר "כ-כן" גימגמתי וחיבקתי אותו חזק."אז אפשר להישאר איתך?" שאלתי שוב פעם "רק אם תישב לגב אליהם ועלי" הוא אמר ואני ישר הינהנתי לכן בחיוך "איך שבא לך,אני מזמין לנו פיצה עם מה בא לך?" הוא שאל לוקח את הטלפון שלו
"זיתיים ?" שאלתי "סבבה" הוא אמר והזמין לנו.
אחרי כמה זמן הייתה דפיקה הדלת וזה היה השליח של הפיצה, יונגי פתח את הדלת לוקח את הפיצה שם על השולחן "בתאבון בייבי" הוא אמר נותן לי חתיכה ולוקח אחד לעצמו "בתאבון דאדי" אמרתי בחיוך מתחיל לאכול *פאקק כמה זמן לא אכלתי פיצה* חשבתי .
סיימתי את החתיכה שלי מסתכל אליו במבט שמבקש אישור לקחת עוד אחד "תקח ואל תבקש אישור,פשוט תקח" יונגי אמר ואני לקחתי עוד חתיכה "תודה " אמרתי אוכל אותה ,כשסיימתי את המשלוש כבר הייתי סבע ולא יכולתי יותר "תקח עוד בייבי" יונגי אמר מביא לי עוד חתיכה "לא יכול אני סבע" אמרתי "עוד קצת" יונגי ביקש והנהתי ללא "אני באמת לא יכול יותר" מילמלתי "כמה ארוחות אתה אוכל ביום?" יונגי שאל לא מרוצה מיסתכל עלי נאנח "תלוי מתי אבל בערך אחת" מילמלתי את הסוף יונגי נאנח לא מרוצה "חוק נוסף אתה אוכל לפחות שלוש ארוחות ביום! זה ברור?" יונגי לא בידיוק שאל אלה יותר קבע "אבל.." באתי להגיד שזה מלא בשבילי אבל יונגי קטע אותי "בלי אבל! זה מובן?!" הוא שאל ואני הנהנתי לכן "במילים בייבי, מילים " הוא אמר "כן" אמרתי משפיל מבט "בייבי חוק מספר אחד אל תשפיל מבט!" יונגי אמר מזכיר לי בכעס "סליחה " מילמלתי מרים מבט מסתכל אליו.
"מתי יגיעו אליך הזונות?" שאלתי במלמול בנתיים שיונגי מסיימם את הפיצה ומנקה אחרינו "הראשון יבוא עוד 5 דקות בערך" הוא אמר באדישות "ואני אשב אליך במשך כל הזמן שהם יהיו פה?" שאלתי "כן בייבי,זה או שאתה יושב עלי או שאתה בחדר שלך מחכה לי בסבלנות" הוא אמר חוזר למקום שלו "אליך" אמרתי בחיוך חמודי ומישהו דפק בדלת *וכאן מתחילה הצגה* חשבתי לעצמי קם פותח לו את הדלת וחוזר ליונגי מתיישב מאליו בחושניות.
יונגי היה קצת מופתע אבל חיבק אותי והצמיד אותי אליו.
"אוקי שם?" הוא שאל את הבחור "אלכס" הוא ענה "גיל?" שאל "21" הוא ענה "אוקי ,תתחיל".וככה עברו כמה שעות...כמה שעות שיונגי מסתכל על בנים ערומים ואני יושב אליו בלי לעשות כלום.. זה היה דיי משעמם אבל אני מעדיף ככה מאשר שהם יחשבו שיוגי פנוי..ויונגי שלי! כן מסתבר שאני קנאי אני אפילו לא ידעתי את זה על עצמי.
אחד לפני אחרון ניכנס מישהו צעיר שמעתי את זה לפי הקול שלו וכשיונגי שאל בן כמה הוא,הוא ענה 17 ויונגי ישר אמר לא,אותו נער התעצבן ולא הבין למה יונגי לא מרשה לו ויונגי הסביר לו למה וזה הביא אותי לדמעות
"אני אסביר לך למה אני לא נותן לך לעבוד כאן,דבר ראשון ועיקרי אתה קטין..אין לך אפילו 18... כל החיים שלך לפניך..עבדת לפני זה בעבודה כזאת? (הבחור הינהן ללא)
רואה? לא כדי לך לעבוד בזה..אתה תימצא עבודות הרבה יותר טובות מיזה.. לא צריך למכור את הגוף שלך ואם אתה אומגה ובטול אז זה עוד יותר גרוע...רוצה אני אעזור לך למצוא עבודה אחרת שהיא לא זנות?"אחרי כל מילותיו של יונגי הנער הסכים איתו ויונגי עזר לו למצוא לו עבודה והוא אפילו מאוד שמח מיזה והודה ליונגי מאוד על כך..
הערכה שלי כלפי יונגי ממש עלתה ושימחה אותי שככה הוא מיתנהג כלפי קטינים בעבודה הזאתי...בזמן שיונגי דיבר איתו יצאו לי כמה דמעות שהספקתי מהר לנגב לפני שיונגי שם לב.
-------------------------------------------------------------------------------------------
אז היוש בזמן הקרוב יצא רק פרק אחד בשבוע
נישתדל אולי יותר,אנחנו נכנסים לתקופת מבחנים של י'א אז קצת קשה אבל אנחנו מאוד נשתדלתודה לכל הקוראים 3>
YOU ARE READING
ג'ימין זונה
Fiksi Penggemar"טוב מכאן יש לך שתי אפשריות,אפשרות אחת זה להתפטר ולקחת את הכסף שלך ולהתחיל את החיים מההתחלה עם הכסף שלך. אופציה שניה זה להישאר פה ולעבוד כעזור שלי והכסף ישאר אצלי וכל פעם שתרצא תגיד לי ואני אביא לך. במה תבחר?" שאלתי מיסתכל אליו. גימין עבד כזונה לא מ...