Karácsony(Különkiadás)

116 6 2
                                    

-Sziasztok Drágáim! Nos, elérkeztünk a következő részhez, ami eltér a többitől. Ugyanis ez a Karácsonyi Különkiadásss!
Ez a rész nem függ a többitől, semmit sem változtat a történeten. Csak a Karácsonyról és a készülődésről szól.
Jó szórakozást és boldog Karácsonyt!❤️
__________________________________

December 20, 4 nappal karácsony előtt:
A mai napon úgy döntöttem, hogy elmegyek megvenni a karácsonyi ajándékokat.
Shotot reggel leráztam azzal az indokkal, hogy anyukámékhoz megyek, ám ez nem így volt. A városba mentem megvenni a karácsonyi ajándékokat.
Az osztályban tartottunk karácsonyi húzást, miszerint nekem Denkinek kell ajándékot vennem.
De természetesen ezen kívül még jópáran kapnak tőlem valamit.
Az utam először az egyik ruhaüzletbe vezetett, ahol Shotonak kerestem pár ruhát. Végül a választásom egy fekete, egy kék, és egy piros pulcsira esett.
Ám ez nem volt elég. Szerettem volna neki valami személyesebbet is, mellyel kimutatom neki, hogy mennyire szeretem. Egy fotoalbum volt a másik ajándék, amiért már csak el kellett mennem. Volt egy bolt, mely kimondottan ilyenekkel foglalkozik. Nekem csak a képeket kellet átküldenem és kiválasztani az albumot.
A következő Izuku volt. Nagyon közel áll hozzám és nagyon sokat segített, úgyhogy számomra nem volt kérdés a megajándékozása.
És az sem, hogy mit veszek neki.
Kap tőlem három mangát és egy rakás All Might figurát. Ezen nem is kellett gondolkodnom, imádni fogja.
Denkinek pedig nehéz volt a döntés. Sokat gondolkodtam rajta, de végül két egyszerű rövidujjúra és egy Pikachus plüssre esett a választásom.
Az osztályból másnak nem veszek. Bár igaz, mindenkit imádok-Kivéve persze Minetát-, de ők nem állnak olyan közel a szívemhez.
A családból pedig csak anyukámnak. Apuval szinte semmit nem beszélünk, nem szeret úgy, mintha a lánya lennék, a testvéreim pedig nem tartsák velünk a kapcsolatot, így nincs rájuk gondom.
Anyukámnak megvettem a kedvenc parfümjét és jó sok gyertyát. Tudom, hogy kifogyóban van belőlük, így ez természetes volt.
Ezek után jól bevásároltam csomagoló papírból és indultam is vissza a kollégiumba, ahol aztán sunyiba becsomagoltam mindet.

December 22, 2 nappal karácsony előtt:
A lányokkal úgy döntöttünk, hogy máma elugrunk mindenféle karácsonyi díszért, ugyanis semmi sem volt a kollégiumban.
Bementünk a belvárosba, ahol aztán neki is kezdtünk a vásárlásnak.
A fa díszeivel indítottunk. Egy kis vita után az arany-fehér fadíszekre esett a választásunk, melyeket be is szereztünk. Ezután pedig szépen haladtunk sorba.
Az ajtóra, az ablakokra, egyszerűen mindenhova és mindenre sikerült valamilyen hülyeséget találnunk.
A vásárlás után természetesen beültünk egy jó kis forrócsokira.

December 23, 1 nappal karácsony előtt:

-Shotooo, ébresztő!-Rázogattam barátomat, aki erre csak morogva átfordult másik oldalára-Ne légy lusti, csináltam neked reggelit!-Paskoltam meg a vállát, mire szinte azonnal felült-Így már mindjárt más-Vette ölébe a tányért-Kis éhenkórász-Kuncogtam-Miután megetted, tessék lejönni, ugyanis sok dolgod van-Pusziltam arcon-Nekem? És ugyan mi?-Vonta fel szemöldökét nyammogás közben-Felajánlottam a többieknek, hogy majd te megfaragod a fa törzsét és beleállítod a tartójába-Mosolyogtam-Ahj Ayumi! Mégis minek...-Kezdett bele a nyafogásba, de én ahelyett, hogy végighallgattam volna, kimentem a szobából.

Visszamentem a nappaliba, ahol már a lányok és pár fiú forgolódott díszeket pakolgatva, így én is beálltam közéjük.
Nagyjából fél óra múlva Shoto is lebaktatott a lépcsőn.

-Önfelsége megérkezett!-Hajoltam meg nevetve-A karácsonyfa kint van az ajtó előtt és csak rád vár-Mosolyogtam továbbra is-Néha annyira idegesítő vagy-Maszírozta a halántékát és kisétált a fához-Nagyon kedves vagy Ayumi, tényleg-Kuncogott a többi lány-Nem annyira szereti ezt az ünnepet, így magától nem csinálna semmit-Legyintettem és tovább folytattuk a díszítést.

Egymásra találvaOnde histórias criam vida. Descubra agora