Mutarea din Australia in New York

64 1 0
                                    

    Buna!Ma numesc Christina Hillary iar prietenii,care nu sunt multi ;)) imi spun Chris.Am 17 ani si sunt eleva in clasa a10a.Sunt o fire timida si de asta nu ma pot integra foarte bine in societate.Imi place sa invat,scriu si sa cites carti,nu ma duc in cluburi deorece nu sunt genul.

     Totul a inceput intr.o zi cand parintii mei mi.au dat o veste mai putin placuta: 

M(mama) , T(tata) , E(eu). 

 M: -Chirs,avem o veste pentru tine care s.ar putea sa.ti placa sau nu.                                                        E:-Te rog,zi.mi mai repede mama.                                                                                                                      M:-Ne vom muta din Australia in New York.                                                                                                        E:-Mama!Nu vreau sa ma mut,aici am totul.                                                                                                      T:-Chris,am primit un loc de munca foarte bun,vom avea bani suficienti pentru tot ce o sa.ti doresti!  E:-Dar tata,aici am prieteni,scoala,rude...                                                                                                          T:-Chris,o sa ne mutam si Australia o sa ramana o parte din noi iar cand vom avea timp ne vom intoarce pentru cateva saptamani. 

Dupa o saptamana...facand bagajele impreuna cu mama: 

M:-Esti pregatita?                                                                                                                                                     E:-Sunt obligata. :|                                                                                                                                                   M:-Nu mai vorbi asa o sa.ti placa.

Ajugand in New York totul era diferit,mentalitatea era alta...In fine...A trecut o saptamana decand ma aflu in New York si a venit timpul sa ma duc la noul liceu.                                                                                     Eram ingrozita,aveam emotii si nu ma puteam concetra la nimic...mama ma incuraja incontinoare,dar o facea degeaba.Am intrat in clasa si toti se uitau ciudat la mine.M.am asejat in banca si s a indreptat spre mine o fata pe nume Ashley Ivan:  

A(Ashley) 

A:Buna!Cum este la noi?                                                                                                                                        E:Hei!Bine...pana acum                                                                                                                                         A:Bine spus "pana acum",aici o sa faci doar ce spun eu,daca nu vei suferi.

In acest timp a venit o fata (Jessica Zara) si m a dus la baie povestindu.mi despre Ashley care nu este o persoana tocmai buna si imi va face rau.

Dupa 3 luni totul era la fel,Ashley isi batea joc de mine,iar ceilalti nu doreau sa ma cunoasca si nici eu...deoarece fumau,beau si se drogau.Doar Jessica era prietena cu mine,ea nu era ca ceilalti.

Intr.o zi Ashley m.a intrebat daca vreau sa merg in club impreuna cu toata clasa: 

A:Hei Chris.Ne.am gandit ca sa te invitam si pe tine in club,toata clasa va fi acolo.                                 E:Nu cred ca este o idee buna.                                                                                                                            A:De ce?Ne vom distra!Te las sa te gandesti si maine imi vei raspunde,o poti lua si pe Jessica cu tine.                                                                                      

A doua a zi de dimineata (vorbind cu Jessica la telefon):

E:Jess',Ashley m.a intrebat daca vom merge in club cu toata clasa,ce zici?                                             J:Nu,Chris.Ashley e o persoana rea sigur pune ceva la cale,noi nu suntem ca ei... 

Va urma!!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 03, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata unei adolescente.Christina Hillary.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum