מה אתה רוצה?
_____________נ.מ דילן:
"אני מצטער, זה לא היה יפה מצידי, בכלל." אמרתי לדניאל שנראה כל כך מאוכזב ממני.
"רק רציתי להוכיח לך שאתה טועה." אמרתי, או יותר נכון שיקרתי.
טוב, שיקרתי חלקית. אני לא הומו, אני נמשך גם לבנות, אבל אני רוצה שהוא יחשוב שאני סטרייט. אני אפילו לא מבין איך הוא גילה על זה, מישהו סיפר לו? אלוהים זה היה אמיליו?
חתיכת בן זונה, הוא אמר לו משהו?!"דילן, אתה אידיוט." דניאל אמר בייאוש.
"בסדר, אמרתי כבר שאני מצטער שנישקתי את החברה הקטנה שלך." גלגלתי עיניים,
"למי אכפת מזה בכלל?" הוא שאל. חשבתי שלך. "אתה שקרן! אני יודע שאתה הומו כי ראיתי אותך שוכב עם הבן דוד שלך." הוא אמר ונחרד ממה שאמר בו זמנית. רגע, מה?
הוא ראה אותנו?"מה בדיוק ראית?" ניסיתי להבין איך אני יכול לשקר כאן. "הכל, דילן." פאק.
"בסדר, דבר ראשון, הוא לא הבן דוד שלי." הייתי חייב להגיד את זה קודם.
"אני יודע, הוא אמר לי."
"מה? דיברת איתו?" אני לא מאמין לזה, אמיליו הולך לחטוף.
"כן, החבר שלך מאוד שחצן, דילן. אתם מתאימים." הוא גיחך. "הוא לא החבר שלי." אמרתי מיד והוא שוב גיחך.
נראה שדניאל נעלב ממני וכועס, אולי כי הסתרתי זאת ממנו אבל הוא לא נראה כאילו הוא נגעל ממני, מה שהיה הכי הגיוני שיקרה בשלב הזה כי התנשקנו ועכשיו הוא עלה על העניין שאני נמשך לגברים.
"בכל מקרה," הוא החל לומר, "תהיה נחמד אליי מעכשיו או שאספר לכולם." הוא אמר ברצינות, מה שגרם לי לצחוק.
"מה מצחיק?" הוא שאל בעצבנות.
"האיום שלך, הוא טיפשי." עניתי, "אתה כל כך רוצה ממני יחס?" שאלתי בחיוך.
"יחס טוב, דילן, זה מה שאני רוצה ממך." הוא השיב בקול נעלב, משלב את ידיו."כמה טוב?" שאלתי והתקרבתי אליו, גורם לו להירתע לאחור. "תפסיק." הוא הניח את ידיו על חזהי כדי להרחיק אותי אבל השאיר אותן שם. נשכתי את שפתיי, תוהה למה הוא לא מוריד אותן. חייכתי לעצמי, "בסדר, אעשה את מירב המאמצים." לעגתי לו והוא הוריד את ידיו ממני, "אבל אתה יכול לספר, אף אחד לא יאמין לך בכל מקרה."
"אל תהיה כל כך בטוח בעצמך." הוא אמר בביטחון. "אוקיי, אם תספר, אני אספר על הפעם ההיא שנישקת אותי כשהיית שיכור."
הוא הביט בי מבוהל, הפעם האיום הוא שלי.
"אתה לא תעז." הוא אמר וגיחכתי, התקרבתי לאוזן שלו, "אתה לא מכיר אותי כבר? יש לי אומץ לעשות הרבה דברים." לחשתי לו.
הדלת נפתחה ודניאל הלך לאחור,
"נו, השלמתם?" שיין שאל, ליאם עומד לצידו."השלמנו, דניאל?" שאלתי את הבחור המתוסכל שהנהן. "יופי," שיין אמר, "המורה אמרה שנלך לישון אז נתראה בבוקר, דניאל." הוא חיבק את דניאל שיצא יחד עם ליאם מהחדר.
YOU ARE READING
One Kiss (boyxboy)
RomanceCompleted דניאל בן ה17 לומד ומתגורר בפנימיית וודסייד שבקליפורניה יחד עם חבריו. הכל מעולה בסך הכל, עד שמגיע בחור חדש ויפה תואר לפנימיה, שמשובץ לגור בחדר של דניאל, ודניאל ממש לא מרוצה מזה. דילן בחור פלרטטן ומסתורי שתוך רגע הופך לאהוב על ידי כל התלמידי...