Eren:
Minden visszaállt a rendes kerékvágásba Levi és köztem. Az elmúlt napokban szinte elválaszthatatlanok voltunk, de mind a kettőnknek dolgoznunk kellett mennünk. Sőt néhány tárgyból még érettségiznem is kellett, de épségben elértem a karácsonyi szünetig.
- Levi! - Ugrottam a nyakába, mikor haza érkezett.
- Szia Eren, hogy vagytok? - Simított hasamra, majd lehámozott magáról, hogy szemembe nézhessen.
- Jól vagyunk, legalábbis én igen. - Nevettem el magam, amihez a ház népe is csatlakozott.
- Azt meghiszem, csak henyélsz itthon. - Puszilt nyakamba és megcsikizett.
- Neeeehhhhm is ighaaaz!! - Próbáltam menekülni, de nem engedett. Sosem hagyja, hogy ilyenkor meglógjak.
- Jó, jó hiszek neked. - Tolt beljebb a nappaliba és ő is követett.
Egész délután és este a lakást díszítettük, mivel mindjárt itt a karácsony. A kicsi is egyre nagyobb és nagyobb. Bő ruhákhoz és pulcsikhoz kellett folyamodnom, mikor bementem az irodába. Most még egy meghízott tinédzsernek nézhetek ki, de rohamosan növekszik a kicsike.
- Eren? - Lépett be a szobánkba Levi.
- Igen, élek és virulok. - Dőltem el az ágyon és hasama raktam kezeimet.
- Azt látom, de van kedved lejönni vacsorázni? - Heves bólogatás után a konyha felé vettük az irányt.
A percek, órák, napok csak teltek és szüntelenül közeledett a karácsony. Az ajándékok már megvannak és a program is ki van találva. Átjön Armin és Mikasa is, hogy együtt töltsük az ünnepeket. Armin és Erwin egy közös nyaralást kap, de Erwin kap majd egy kis pluszt is hozzá. Mikasa végre kap egy új sálat és a kedvenc játékát. Hangenak megbeszéltem találkozót egy neves professzorral és egy hatalmas adag titán plüssel, a kedvenc sorozatából. Levi pedig egy igazán személyes ajándékot fog kapni.
- Kicsim beengeded Mikasaékat? - Kiabált ki nekem Levi a konyhából, mert engem eltiltott a főzéstől. Mogorva törpe...
- Persze. Sziasztok! - Köszöntem a vendégeinknek.
- Szia Eren! - Ugrottak nekem és vizslatni kezdtek, mire mind a kettejük megállapodott a hasamnál.
-Hogy van a kismama és a kisbaba? - Kérdezte Mikasa kíváncsian.
Mikor elmondtam nekik, hogy: Ja amúgy terhes vagyok és nemsokára lesz egy kis "unokaöcsétek", akkor nem kicsit esett le az álluk. Nagyon kiakadtak és mindenfélét a fejemhez vágtak, de nem tudtam ezzel mit kezdeni. De nekik sem kellett sok idő, hamar megbékéltek a dologgal és most már nagyon boldogok. De nálam senki sem lehet lelkesebb.
- Én jól, a helyében pedig nem nyilatkozhatok, de Levi főztje neki is tetszik. - Rég nevettem ennyit a barátaimmal és a szerelmemmel.
Az egy tény, hogy Levi főztje a legjobb, de akkor érzem magam a legnagyobb biztonságban, ha a karjai közt lehetek. Ha érzem az illatát és a belőle áradó meleget. Ha tudom, hogy mellettem van és számíthatok rá. Levi úgy, ahogy van tökéletes. Örülök, hogy ez a tökéletesen tökéletes ember az én szerelmem.
- Mi az, miért bámulsz ennyire? - Lépett ide hozzám az emlegetett szamár.
- Most mondjam az, hogy annyira szexi vagy, hogy nem tudom levenni rólad a szemem? - Kérdeztem incselkedve.
- Igazából mondhatod, tudod az egómnak sosem árt. - Adott egy puszit majd átölelte a derekamat.
- Akkor ez az igazság... - Öleltem vissza, majd egy csókban forrtunk össze.
KAMU SEDANG MEMBACA
A biztos pont
Fiksi PenggemarHa a múlt és a jelen is nehéz, valószínüleg a jövő is az lesz. A sok klisé és vélt forduló pont között, viszont találni egy biztos pontot. Vajon a rossznak is van jó oldala? Az eddig hitt gondtalanság is átformálódik egyszer.