O noua viata

263 5 1
                                    

A trecut un an. Theo s a mutat la alta scoala,  y/n nu a mai vorbit cu el inca de atunci. Y/n si cu Draco nu mai sunt impreuna, dar sunt prieteni buni. S a transferat un nou elev la Hogwarts. Dar cine? Va fi y/n interesata de el? Dar el va fi interesant de y/n?.. Ca la fiecare inceput de an Dumbledore trebuia sa isi tine discursul.
Dumbledore: Bine ati revenit la un nou an la Hogwarts. Vreau sa va anunt ca un nou elev se va alatura anul acesta. Si numele lui este Mattheo Riddle.
Toata lumea a inceput sa susoteasca. Nimeni nu stia ce cauta fiul Lordului Intunecat la Hogwarts. Mattheo a intrat in Great Hall, s a asezat pe scaun si a lasat palaria sa decida in ce casa va fi. Y/n putea sa auda cum palaria a strigat "SLYTHERIN". Mattheo s a ridicat si s a asezat langa y/n la masa celor din slytherin.
Mattheo: buna
Y/n: buna
Mattheo:y/n, nu i asa?
Y/n:da, dar de unde stii cum ma cheama?
Mattheo: profesorul Snape mi a spus ca tu imi vei face turul scolii si imi vei arata unde esti dormitorul meu.
Y/n: asta face mai mult sens acum. Deci, esti gata de tur?
Mattheo:sigur.
Y/n si cu Mattheo s au ridicat de la masa si au facut turul scolii. La final y/n trebuia sa ii arate unde era camera lui.
Y/n: Care e numarul camerei tale?
Mattheo: 1127
Y/n: Ala e numarul camerei lui Draco. Esti sigur ca acea e camera ta?
Mattheo:sunt foarte sigur.
Y/n:ok.. Pe aici. (Y/n l a dus pe Mattheo in camera lui) Aici e camera ta. Cheia ar trebui sa o ai, nu?
Mattheo:dap, o am.
Y/n:OK. Pai atunci te las sa te acomodezi ne vedem la ore.
Mattheo:multumesc y/n.
Y/n i a zambit si a plecat spre camera comuna unde era Pansy
Pansy:siiii. Cum e Mattheo? (era foarte curioasa)
Y/n: Cum sa fie? Ca resul baietilor
Pansy:o, pe bune y/n, de cand a plecat Theo nu ai mai fost impreuna cu nimeni.
Y/n(citea o carte): Ce spui?
Pansy:y/n. E timpul sa il lasi pe Theo in trecut si sa mergi mai departe. Iar Mattheo e chiar frumos
Y/n:il poti avea tu atunci.
Pansy:Eu nu il vreau. E perfect pentru tine
Y/n:Pansy, nu o sa fiu niciodata impreuna cu fiul Lordului Intunecat. (dar ce nu stia y/n era faptul ca Mattheo era in spatele ei)
Pansy:y/n nu te intoarce..
Y/n s a intors si l a vazut pe Mattheo cum pleca nervos spre camera lui
Pansy:uite ce ai facut
Y/n nu mai stia ce sa faca si a preferat sa nu se duca la Mattheo sa vorbeasca cu el
Y/n: ce am facut?
Pansy:doamne y/n..
~to be continued ~

I'm yours forever.. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum