Saçlarını düzeltti. Bize arkası dönnükken gözlerimi ondan almaya çalıştım. Bana baktı. Hüzünlü bakışını attı ve birden bana doğru gelen bıçakları fark ettim. Hemen Masky i ve Jack yere düşürdüm. İki tane bıçak sırtıma girdi. Lanet olsun. O burdayken odaklanamıyordum. Hemen bıçakları sırtımdan çıkardım. Ona baktım. Bana ağlamaklı bakıyordu. Sırf beni etkilemek için yapıyordu değil mi? Hıh sen git şeytanın kızına aşık ol. Salak Kafam! Birden ona doğru koşup saldırdım. Yumruğumu savurdum. Kolayca kaçtı ve bana diz geçirdi. Sonrasında ise dirseğini sırtıma geçirdi. Yerden kalktım ve ona baktım. Beni bekliyormuş gibiydi. Gücümü kontrol edememeye başladım. Onun üstüne atladım. Çok hızlı olduğumdan onunda beklemediği ana gelmişti. Onu yere kapakladım. Kafam onun kafasına değmişti. Gözlerim dolmuştu. Ona saldırmak istemiyordum. Bana yerden öyle bir baktıki birden dona kaldım. Hareket edemiyordum. Bir dakika bunu o yapmıyordu bu bizim hedefimiz olan çocuktu.
Masky: Hard!
Hard: M-m-mas....
Dayanamıyordum. Birden bedenim kendi kendine hareket etmeye başladı. Doğruldum. Darkness kalktı ve yanımdan omzumun hemen yanından geçti. Ben ise kıpırdayamıyordum. Beynimde bir ses bana.
Akashi: Şimdi senin bedenim benim elimde.
Hard: Sende kimşn nesisin?!!?
Akashi: Ben Akashi. İnsanlara istediğimi yaptırabiliyorum. Ve az sonra sana arkadaşlarını öldürtçem.
Olamaz. Kafamı arkadaşlarıma çevirttirdi. Hayır istemiyordum. Akashi karanlıktan çıktı ve arkamda belirdi. Ben ise Masky ye doğru bir adım attım.
Akashi: Hadi onlarla konuş.
Ağzım serbestti ama ne diyecektim. Tabi ya çok basit.
Hard: Masky! Kaç bedenimi kontrol ediyor!
Şaşkınca bana baktı. Jack olanları anlamış olmalı ki hemen burdan Masky yi alıp gitmeye çalıştı.
Masky: Bu kadar kolay pes etme Hard!
Birden bir ses duydum. Arkamdan gelen. Bu...bir yaş damlanın yere çarpma sesiydi. Ve birden o tarafa döndüm. Bu Darkness dı. Benim ona baktığımı görünce hemen karanlıkta kayboldu. O....o ağlıyordu. Benim için mi?
Akashi: S-sen nasıl hareket ettin?!
Birden beynimde bie acı oluştu. Ahh! Lanet olsun. Zorluyordu beni. Ama hayır. HAYIR Darkness ağlarken ben böylece duramazdım. Birden ona ters tekme attım. Yere düştü. Artık bana bir şey yapamıyordu. Bana yerdeyken bıçak fırlattı. Bana gelmeden bıçağı tuttum. Yere attım. Hemen doğruldu. Hançerini çekti. Bana kendi sağından savuracaktı. Vee evet tam zamanında eline çok sert bir block koydum böylece bıçağı düşürdüğümde bıçağın ucu serçe parmağımın hizzasında olacak şekilde ters tuttum ve onun karnına sapladım.
Akashi: Ahh!
Bana yumruk attı ama sadece kafam hareket etti. Ne dengem bozuldu nede canım acıdı. Ona döndüm. Ona doğru yumruk atacakmış gibi yaptım. Korkudan yere düştü. Ona hiçbir şey yapmadan yanından geçip gittim.
Masky: Hard nereye gidiyorsun.
Hard: Üzgünüm Masky....buna hazır değilim.
Bende kapıdan dışarı çıktım ve karanlıkta yok oldum.